torstai 21. kesäkuuta 2012

Tulevaisuuden tunnelmia

 ~~ En minä ole eksyksissä, en vain tiedä, missä minä olen. ~~

MOIKKA VAAN KAIKILLE PITKÄSTÄ AIKAA ! :)

En oo tosiaan nyt kirjotellut hetkeen, kun on ollut niin paljon kaikkea muuta. Olin lastenleirillä isosena ja siellä oli ihan huippua ja hyvää ruokaa! En malta odottaa kun ensi viikon viikonloppuna alkaa sitten kahdeksan päivän rippileiri samaisessa paikassa! Hyvää ruokaa monta päivää, toivottavasti myös kivoja ihmisiä. Olin luvannut itselleni että lastenleirillä kastaisin talviturkkini ja olin jo menossa uimaan, mutta vesi oli todella kylmää enkä siis kastanut.. Sain uhkailuja että heinäkuussa minut heitettäisiin järveen! JAIKS!! 



Uskaltauduin vain laiturilta kokeilemaan, kuinka lämmintä vesi oli. 


Tässä minä ja mun isoskaveri Essi :).

Ei tässä oikein ole kummempia tapahtunut, niin ei ole ollut mitään kirjoiteltavaa. Töihin pääsin, vaikka ei omia vuoroja oikeasti olisikaan.. Juhannus siis töissä ja sunnuntaina vaihdetaan vapaalle! Sitä ennen on kyllä luvassa ainakin yksi jännittävä ja kiva juttu, mutta kerron siitä vasta sitten kun se on tapahtunut! Maanantaina olisi luvassa kaverin kanssa leffailua ja syömistä, yllätysyllätys... :) Näinä päivinä olen vain lukenut tylsiin ylioppilaskirjoituksiin jotka sitten syksyllä olisi luvassa.. Hieman olen aikataulusta jäljessä, mutta vapaapäivinä onkin sitten hyvä ottaa siitä kiinni! 

Viikonloppuna myös mun kaveri oli meillä täällä käymässä ja me ajeltiin, katseltiin Gleetä ja otettiin kuvia, muttei hirveästi! Ajaminen oli melko hullua, sillä kaverini on vasta vähän aika sitten saanut kortin ja minä tietenkin pelkääjän paikalla neuvoin kuumeisesti, yksi kolarikin meinattiin ajaa!! 


Ei aina olla ihan normaaleja. :) 

Tän postauksen ensimmäinen aforismi kertookin vähän jotain siitä mikä mua oikeestaan mietityttää. Välillä mä oikeesti joudun pysähtymään ja miettimään että ''nainen hei, missä sä oikein meet?'' En tiedä miks, mutta välillä fiilikset huitelee jossain maan tasolla ja välillä taas ne on niin pilvissä kuin olla voi. Joo, sitähän kuuluu jokaisen elämään, mutta en oikeastaan ymmärrä. Välillä kaikki on hyvin, mutta toisena päivänä, vaikka asiat olisikin samalla tavalla, ne ei enää olekaan hyvin. Välillä joudun pettymään itseeni, mutta välillä olen super ylpeä itsestäni! Ehkäpä nuo tunteet menevät ajan kanssa ohi, ainakin toivottavasti.



HYVÄT JUHANNUKSET KAIKILLE, PALAILLAAN! :) 

- Emilia :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti