torstai 19. heinäkuuta 2012

Löhöilyä ja työntekoa.

MOIKKA ! :)

En oo kirjoitellut hetkeen, koska ei oo tapahtunut oikein mitään kummempia. Riparin jälkeen mä oon vaan lähinnä ollut töissä ja nähnyt vähän kavereita. Viime sunnuntaina niillä pikkusilla oli konfirmaatio ja sen jälkeen me isoset ja ohjaajat lähdettiin kiertelemään niitä juhlia, joihin me oltiin saatu kutsut. Oli kyllä mukava päivä, mutta pakko myöntää että rankkaa ja väsyttävää se on! :)  



Nyt mä oon vietellyt kaks vapaapäivää putkeen ja on ollut tosi kivat ilmat, onneksi! Eilen olin yhden kaverin kanssa leffassa kun oli superpäivät ja meillä oli hauskaa! Illalla vielä vuokrasin itelleni leffan ja löhösin sitten sängylläni kattoen sitä elokuvaa. Se oli tosi hyvä! Tänään nukuin pitkään ja aurinko paistoi kun heräsin. Piti lähteä palauttamaan leffaa ja niimpä otin fillarin alleni, koska oli kiva ilma ja sain samalla vähän liikuntaa. Tuli siinä poljettua 11km!! HYVÄ MINÄ. 

Kirjotuksetkin sieltä lähestyy kovaa vauhtia... JAIKS ! No oon onneks melkein pysynyt mun lukuaikatauluissa, niin se vähän vähentää sitä stressin määrää! Voi, odotan vaan sitä kun ne lähestyy oikeesti ja niihin on sitten enää muutama viikko! Sitä paniikin määrää ei varmaan kestä kukaan! :D haha. Eilen kun en lukenut yhtään sivua mistään kirjasta niin tänään oli sitten melkein pakko lukea senkin edestä, ja hyvin onnistuin! 

Huomenna jatkuu sitten työt ja vuorossa ois neljän päivän työputki. Toivottavasti jaksan loppuun asti! Ensiviikolla mulla ois sitten mun iskän häät.. Ei muita suunnitelmia ainakaan vielä näillä näkymin. Palaillaan siis joskus.. Nyt loppuun vielä muutama kuva! :) 





- Emilia :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti