tiistai 18. syyskuuta 2012

If you can dream it, you can do it !

Moikka! 

Ehkä ensimmäistä kertaa tänne on tulossa vähän enemmän tämmönen ''rage'' postaus. Musta tuntuu että mun enkun yo-koe meni ihan penkin alle enkä oo pääsemässä läpi koska aina 5% reputtaa ja musta tuntuu että kuulun siihen joukkoon... Koe oli aika vaikea. Huomenna olis luvassa tän syksyn viimenen yo-koe, terveystieto, ja musta tuntuu etten osaa mitään. Preli meni vähän miten meni enkä halua edes puhua siitä! Tää päivä, tai no muutamat päivät tässä on muutenkin ollu vähän semmosia surkeempia ymsyms. Toivon vaan todellakin ton enkun puolesta että se menis läpi! Tiedän, että mun asenne ei oo oikein kohdallaan, mutta mulla on niin vahva tunne.. Noh, toivotaan parasta! 

Jos tähän väliin vähän ilosempia asioita, niin enää 4 yötä ja mä oon 18v!! :) Pidän ehkä pienimuotoset juhlat tärkeimmille kavereille, mutten tiedä vielä oikein, sen näkee sitten ja postailen niistä jos sillon tapahtuu jotain jännää! Tää oli vaan tämmöne väli ''kommentti'' tänne rageemisen keskelle..


Sitten se viimeinen asia, mitä mietin kauan että kirjoitanko sen tänne, syystä jos toisesta.. Mua on alkanu tympiin varsinkin tää kirjotusten aikanen aika, kun ei oo oikein aikaa tehdä mitään muuta kuin lukee. Ei oo kerinny käydä lenkillä tms ja on vaa syöny kaikkee herkkua, kun silloin pystyy paremmin keskittymään siihen lukemiseen. Pieni morkkis on aina syömisen jälkeen, jos on syöny hirveesti jotain karkkia tms koska eihän sen pitäis mennä silleen. Oon päättänyt että mä otan itteeni niskasta kiinni heti ens viikon alussa, vaikka silloin alkaakin koeviikko! Mutta ei voi aina keksiä myöskään kaikkia tekosyitä että ei voi muka käydä lenkillä kun pitää lukee tms. Kuitenkin mä oon istunut aika paljon koneella vaikka sen ajan olis voinu kuluttaa myös liikkuen.... Lupaan, että tähän asiaan tulee muutos ja pian! 



Nää kuvat ei siis oo tällä kertaa mun ottamia, koska en jaksanut alkaa kuvaileen mitään näihin fiiliksiin liittyen. Kiitos moi, syvennyn vielä terveystiedon ihmeelliseen maailmaan! Hyvää loppuviikkoa kaikille!

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti