lauantai 20. huhtikuuta 2013

Menoa ja melskettä.


Hellurei taas kaikille! 

Viikonloppu käynnisty eilen. Ja mulle oli tiedossa ''hommia''. Nimittäin mun serkkujen vahtimista. Eka oli puhetta vaan kympistä eteenpäi niin mähän tottakai heräsin reippaana ja lähdin mummulle. Sit aamupäivän jäljeen selkiskin että vahtisin poikia iltaan saakka. No se kävi mulle, koska ei mulla mitään muutakaan tekemistä olis ollut. Ja onneks äiti oli vähän aikaa apuna. :) 

No ekaks me syötiin siinä yhentoista maissa ja sit ajattelin että lähetään kuluttaan aikaa kylille. Mentiin siis Samulin koululle ja sit Samppa tuli sinne meidän kans. Jalo oli ihan ylionnellinen kun se pääsi kiipeilemään, eikä se oliskaa halunnut lähtee sieltä millään enää pois. 




Muutenkin, tälle päivälle sattu onneks tosi kiva ilma. Oli jopa niin lämmin että mä olin hetken ilman takkia pihalla!! Tuuli oli vaan vielä aika kylmä, niin laitoin takin sit aika pian päälle. 


Sit kun lähdettiin koululta takas mummulle, ajattelin että käydään kaupan kautta hakees jotain hyvää syömistä vähän kaikille. Sit kun tultiin takas mummulaan, ni telkusta alko sopivasti joku perheleffa joka kerto jostain mehiläisistä (piirretty siis). Kateltiin se ja sai huilata hetken. Mä ainakin olin ihan väsynyt, kun harvoin viikonloppusin herään kympiltä!! Siinä sit leffaa kattelessa huomasin että herranenaika, mulla ja Aatulla on samankokoset jalat.... Ja sehän on siis vasta 6-vuotias. :))

(musta sukka on mun jalka)



Samalla nöyryytyksellä me sit vertailtiin myös Sampan kans meidän pituutta. Noh, sehän on venynyt taas ihan hurjasti ja on jo ihan liian pitkä. Tää on epistä. Oon kuitenkin sen ISOsisko ja seittemän vuotta sitä vanhempi..


Sit mentiin vielä iltapäivällä uudelleen pihalle ja kissat oli siinä. <3 Naula oli taas pulskistunut hurjasti, joten ajattelin että sillä on varmaan taas tulossa pennut. Ihanaa, pikkukisuja! :)


Käveltiin vielä käymää kattomassa meidän tonttia että miltä siellä näyttää - ja ihan kivaltahan siellä. En millään malta oottaa et se talo valmistuis ja päästäis muuttamaan (paitsi toisaalta en jaksa sitä muuttoo XD).


Eimulla sit oikein muuta tällä erää. Vähän ehkä harmittaa kun nyt ei kerkee näkee kavereita paljoo kun joko niillä on jotain menoo sillo ku mä kerkeisin tai sit toistepäin. :( Mutta kohta onneks mun valmennuskurssikin on ohi ja KIRJALLISET PÄÄSYKOKEET on ihan pian! 7.5. pitää sitten pitää peukut pystyssä, kun toivottavasti kirjottelen siellä kynä sauhuten niitä asioita mitä pitääkin. 

Nyt suuntaan itteni jonnekin rentoutuun, sillä huomenna on taas luvassa menoo ja meininkiä kun meen serkun 2-vuotis synttäreille :) 

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti