perjantai 15. marraskuuta 2013

VIHDOIN !

Moikkamoi, ja pahottelut mun piiiiitkästä tauosta.

Ei oo vaan oikein ollut mitään mistä kirjottaa. On ollu töitä ja muuttoa, kyllä - edelleen. Mutta nyt päätin tulla kirjottaan pika kuulumiset ennen tän viikonlopun reissua Turkuun. 

Mulle siis kuuluu ihan hyvää. Oon ollut töissä ja vapaapäivinä oon vaan ottanu rennosti. Tänään olis sitten se kahden vuoden odotus takana päin, nimittäin Turkuun Maata Näkyvissä-festareille. En viime vuonna päässyt kun meillä oli kisat samana viikonloppuna ja olis taaskin ollut, mut mähän en enää harrasta cheerleadingia niin pääsin tänne. Ja tuun ehkä näkemään kavereita kauempaakin, mikäli se tuolla väenpaljoudessa jotenkin saadaan onnistumaan! 

kuva täältä

Tänään vihdoin julkastiin tän vuoden ylioppilaskirjoitusten pisterajat ja saatiin lopulliset yo-tulokset. Niiden mukaan mä pääsen ylioppilaaksi 20 päivän päästä! Mua kuitenkin aikalailla harmittaa, kun mun pisteet jäi pistettä vaille paremmasta kirjaimesta, mutta yritän nyt silti olla onnellinen että se edes meni läpi! 

Ei mulla nyt oo sitten mitään enempää kuulumisia. Kuvia en oo jaksanut ottaa, on ollu aina niin pimeetä.

Mutta nyt mä meen käymään kaupassa ja ostamaan kortti tarpeita. Sitten alan pakkaamaan! Iltapäivällä kun suunta on Turku. 

- Emilia 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti