maanantai 18. marraskuuta 2013

Maata Näkyvissä 2013

Moikkamoi! 
Viikonlopusta on nyt selvitty, vaikka vieläkin on jäätävä kooma päällä. Meidän bussi starttas siis perjantaina iltapäivällä kohti Turkua , Maata Näkyissä festareita. Oli ihan sairaan outoa, kun meidän seurakunnasta lähti tänä vuonna niin pieni porukka, mutta kivaa meillä silti ainakin oli. Perjantaina oli heti se odotetuin keikka, nimittäin LZ7 ! Ei päästy niin eteen mitä ollaan yleensä päästy, mutta silti siellä oli ihan loistava fiilis pomppii ja hyppii ja laulaa muiden nuorten kanssa. Kuvia mä en tällä reissulla hirveästi ottanut siitä syystä, että mulla oli mahdollisimman pieni laukku mihin mun järkkäri mahtu, ja mä jouduin aina tyhjentämään koko laukun että sain otettua kameran sieltä ja sama juttu kun laitoin sen takasin, niin se oli sitten siellä laukussa suurimman osan viikonlopusta.

MNF'13 140



MNF'13 126


Perjantai-lauantai välinen yö me nukuttiin jossakin koululla luokassa lattialla. Mulla ei ollut yhtään hyvä tuuri koska a) mä en saanut nukuttua ja oli tylsää kattella kun mun veteli sikeitä ja b) mun patjassa ei pysyny ilma, joten käytännössä nukuin pelkällä lattialla koko yön ja siitä kiittää selkä.. Lauantaina bussi sitten lähti klo 8 aamulla takasin festarialueelle ja tänään päästiin sit vähän enemmän kiertelemään kun oli koko päivä aikaa. Mä olin jotenkin vähän pettynyt kun ei siellä ollut melkein mitään kivoja kojuja tänä vuonna :( Mutta säästypähän rahat sitten ainakin. Lauantai päivä menikin kokonaan melkein vaan hengatessa ja hyvää musaa kuunnellessa + että näin pari kaveria muualta Suomesta ja oli ihan sairaan ihanaa nähdä pitkästä aikaa. 

MNF'13 101


MNF'13 084



MNF'13 065

Illalla vikan konsertin jälkeen meidän bussi sit lähti kohti Hämeenkyröä ja oltiinkin takas kotona joskus kahen aikaan. Siitä sitten kotiin nukkumaan ja nukuinkin pitkälle sunnuntai päivään. En oikein jaksanut nousta kun väsytti vaan kamalasti. Mutta oli kiva reissu taas jälleen! 

MNF'13 058


MNF'13 034

ps. latasin kuvat ekaa kertaa flickr:n kautta! Pieniä ongelmia oli joo, mutta en jaksa enää korjata. MILTÄ NÄYTTÄÄ? :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti