lauantai 19. huhtikuuta 2014

Kihlajaiset

Moikka taas pitkästä aikaa!

Ja anteeksi super pitkästä tauosta. Tuntuu vaan ettei oikein mistään tahdo löytyä aikaa, vaikka haluaisin postailla useammin! Nyt on vaan kaikkee tosi paljon, pääsykokeita ja töitä ja vaikka mitä. Yritän pitää sosiaalista elämääkin yllä joten mä oon ollut nyt paljon vähemmän koneelle kun ennen.

Ajattelin vähän aika sitten että mun pääsiäinen tulee koostumaan vaan töistä ja opiskelusta, mutta tää ja huominen päivä onkin vapaata! Tänään pääsin sitten juhlistamaan mun enon ja hänen tyttöystävän kihlajaisia, ihanaa <3 Paljon onnea vielä Pasi ja Laura , kaikkea hyvää teille! :)


Mun tädit oli sitten rustannut ja suunnitellut laulun ja laulettiin se sitten ennen kuin annettiin lahjat. Muutamalla tuli tippa linssiin, mutta mä säästyin. Säästelin häihin ne onnen kyyneleet sitten ;) 

Tarjoilut näytti ihan liian hyviltä! Näinä hetkinä mua harmittaa kun oon allerginen enkä voi syödä samoja mitä muut. Varsinkin noi croissantit näytti törkeen hyviltä ja olis tehny mieli maistaa niitä. Tuolla kuvassa ihan perimmäisenä on tuo kerrostettu tarjoiluastia, päällimmäisenä siinä oli karkkeja. Meinasin sortua, mutta onneks pysyin lujana enkä syönyt muutakuin viinirypäleitä sitten. 




Yllätysyllätys me Saran kanssa mentiin sitten ottamaan muutamat kuvat pihalle, koska oli niin ihana ilma. Kerrankin mäkin jaksoin panostaa vaikken mitenkään erityiseltä näytäkään. Oon ihan rakastunut tuohon kukka hiuspantaan. Se tuo niin paljon pirteyttä asuun kuin asuun. Yksi pikkupoikakin kysyi kaupassa että ''miksi sulla on kukkia päässä?'' En oikein tiennyt miten kihlajaisiin olisi pitänyt pukeutua, mutta päädyin lopulta tuohon siniseen mekkoon jonka löysin alennuksesta jo kauankauan sitten.

Mutta nyt menen lepäilemään. Hyvää pääsiäistä kaikille! :)




2 kommenttia:

  1. Mitä kaikkia pääsykokeita sulla on tulossa? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ens viikolla mulla on liikunnanohjaajan ja lastenohjaajan pääsykokeet, ja sitä seuraavalla viikolla opekoulun pääsykokeet! :)

      Poista