lauantai 5. huhtikuuta 2014

Iloisia kavereita

Moikkamoi pitkästä aikaa!

Aika on mennyt hurjaa vauhtia eteenpäin, kalenteri on vaihtunu huhtikuulle ja lumet on sulanut kokonaan pois. Mun elämässä ei oo tapahtunut hirveesti mitään ihmeellistä, siks ei oo tullu päiviteltyä tätä blogiakaan, mikä on vähän harmi.




Yhteishaku aika on nyt ohi ja muistin sen onneks tehdä! Lopulta mä päädyin hakemaan luokanopettajakouluun ja lastentarhanopeks. Sitten ammattikorkeisiin hain Diakiin sosionomiks; kirkon nuorisotyönohjaajaks ja liikunnanohjaajaks. Ja yo-pohjaselle linjalle hain liikunnanohjaajaks ja lastenohjaajaks.

Nyt viime tiistaina lähdin mun kummipojan ja serkkujen luo Espooseen vähän extemporee. Olin siellä kaksi yötä eli tulin torstaina kotiin koska tälle viikonlopulle mulla oli sit jo muita suunnitelmia. Me käytiin Helsingissä kävelyllä, joka oli tosi pitkä! Ja sitten käytiin myös syömässä. Sain shoppailtua paljon, ja niistä ostoksista ajattelin tehdä oman postauksen jahka kerkeen. 







Mitään muuta kummallista ei nyt oikein oo tapahtunut. Eilen olin mun kaverin 18-vuotis synttäreillä, mutta siellä en ottanut kun ihan muutaman kuvan, niin voin ne johonkin postaukseen laittaa, mutta erillistä postausta en niistä ajatellut tehdä. Pääsykokeet vaan lähestyy hurjaa vauhtia ja ensi viikolla alkaakin mun valmennuskurssi niitä varten. Ennakkotehtävä pitäis palauttaa huomenna klo 18 mennessä, ja mä oon vasta vähän alotellut.. Taidan siis siirtyä sen homman pariin nyt tästä joten hauskat viikonloput vaan kaikille :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti