maanantai 7. huhtikuuta 2014

Uusia ostoksia

Moikka! 

Tässä postauksessa esittelen teille mun viime aikaisia ostoksia, joita on jonkin verran kertynyt.

Maxihame, New Yorker

Tällästä mekkoo mä etsin jo viime kesänä, mutta sopivaa yksilöä ei tullut vastaan. Tai tulihan niitä, mutta kaikki oli ihan liian kalliita mun budjetille. Viikko sitten kun olin Ideaparkissa ostoksilla niin löysin monta maxihametta, kiertelin eri kauppoja ja vertailin hintoja. Tää oli kuitenkin mun mieleen kaikista eniten ja tän sitten nappasin mukaani! 

Ginatricot

Tän ostamista mä mietin päivän. Olin siis siellä Espoossa mun serkkujen luona ja olin kahtena päivänä shoppailemassa. Ensimmäisenä päivänä näin tän, ja mietin että ostanko. En kuitenkaan ostanut, mutta seuraavana päivänä menin uudelleen Ginaan ja en voinut olla kävelemättä sen ohi uudelleen ottamatta sitä mukaan sovituskoppiin. Rakastuin siihen, mutta sen näette mun päällä vasta, kun oon enemmän kesäkunnossa, hahah!! 

''Nahka''takki, Seppälä

Olin Lauran matkassa pari viikkoa sitten Vammalassa viemässä sen koiraa eläinlääkäriin ja takasin tullessa pysähdyttiin syömään Vammalan keskustaan(?). Kysyin, että voidaanko äkkiä poiketa Seppälässä kun se siinä vieressä näytti olevan ja löysin sieltä tän uuden takin. Tän hankinta oli mulla oikeestikin tarpeessa, koska mulla ei oo vielä kunnollista kevättakkia, mutta nyt sen sitten sain! 


Tän hameen mä ostin sovittamatta, mutta se osottautu onneks sopivan kokoiseksi. Kuva nyt ei ole kovin edustava, mutta ajattelin kuvata muutaman vaatteen päällä, koska henkarissa roikkuva vaate ei anna kaikkea. Oon alkanut tykästymään vähän enemmän hameisiin ja ehkä niitä näkee mun päällä tulevana kesänä vähän enemmän kuin ennen.


Farkut ostin viikko sitten Ideaparkista halvan hinnan vuoksi ja ne ovat supermukavat jalassa. Mulla ei enää olekaan vaaleita farkkuja, koska toiset tulivat isoiksi, joten nämä tulivat enemmän kuin tarpeeseen. Neule löytyi Espoosta. Harkitsin pitkään otanko mustan vai vaalean, mutta totesin sovituskopissa että musta sopii mulle paljon paremmin ja se sopii enemmän kaikkien kanssa yhteen.


Nää housut löyty Ideaparkista. Näitä ei voi sanoinkuvailla miten ihanat nää on jalassa. Kuljen nää kotona 24/7 päällä koska nää on niin pehmeät ja mukavat. Seuraavalla Ideaparkin reissulla meen katsomaan josko näitä olisi vielä lisää eri väreissä! 


Tää neule löytyi Bik Bokista Espoosta. Mulla ei pahemmin tälläisiä ole, ja koska tää oli alennuksessa otin sen matkaani. Tänkin ostin sovittamatta, mutta sopivankokoinen tää onneksi on. 


Viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä mun uusin rakkaus, iPad mini. <3 Ajattelin että tää voi olla hyödyksi jos pääsen opiskelemaan syksyllä. 

Mitäs piditte vaatteista ja asukokonaisuuksista? Mikä on teidän mielestänne paras? :) 

- Emilia :) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti