tiistai 14. lokakuuta 2014

Syksy

Moikka! 

Olin koko viime viikon Hämeenkyrössä koulutehtävien takia ja pääsinkin näkemään Susannaa oikein ajan kanssa. Mä päätin että me voitaisiin mennä kuvaamaan jos sattuis joku kiva ilma jollekin päivälle. Mä tykkään tosi paljon syksystä kivojen värien takia, mutta sitten kun puut on tiputtanut lehtensä, niin mäkään en enää välitä syksystä, hahah! Vaahterat on kaikkein kauneimpia. 


Mä halusin lähteä kuvaamaan vähän jotain syksysiä kuvia. Lopulta meille ei jäänyt kauheesti aikaa, niin en päässyt sinne kuvaamaan minne olisin halunnut mennä. Me mentiin sit vaan yhden puiston lähettyville ja kuvattiin mm. mulle uusi profiilikuva facebookkiin! 





Halusin vaan tulla jakamaan nämä kuvat teidän kanssa. Mulla olis muutama koulujuttu tässä vielä tehtävänä, kun mulla on enää kaksi viikkoa koulua, ja sitten lähden kiertueelle. Ajattelin jossain vaiheessa kertoilla hieman tästä mun koulusta ja meidän luokasta! 

- Emilia 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti