tiistai 2. helmikuuta 2016

Testailua

Käytiin tänään kaverin kanssa salilla vähän ottamassa testejä, jos sen kautta huomattaisiin tapahtuuko salireenaamisella sitä kehitystä. Usein mun reeniviikko näyttää siltä että maanantaisin käyn joko salilla tai lenkillä, tiistaisin sali, keskiviikkoisin trx kiertoharjoittelutunti, torstaisin joko salireeni tai vapaa koska käyn laulutunneilla joka toinen viikko, perjantaisin ja lauantaisin yleensä on vaan lepopäivä ja sunnuntaisin bodypump. Itse salikertoja ei siis hirveän paljon viikkoon mahdu. Puolimaratonin lähestyessä siirryn mahdollisesti enemmän lenkkipainotteiseen viikko ohjelmaan, mutta en ole sitä vielä sen tarkemmin miettinyt. 


Tänään tosiaan olin yhden kaverin kanssa salilla testaamassa kuntoa. Yllätyin itse joistain tuloksista, mutta nyt kun on mustaa valkoisella ja pohjalukemat ylhäällä, niin suunta on vain ylöspäin! 
Tässä vähän mun tuloksia, ja nyt kun oon tuonut ne tänne julkiseen tietoon, niin mulla on vaan entistä enemmän motivaatioo saada paremmat tulokset ensi kerralla! 

Vatsat: 39 toistoa minuutissa. 
Selät: 45 toistoa minuutissa.
Punnerrukset: 18 miesten punnerrusta
Leuat: 12 toistoa kumpparilla
Kyykkypito: 2:06
Lankku: 2:09





Innostuin vielä lopuksi kokeilemaan käsilläseisontaa, mutta se on vielä liian haastavaa minulle! Käsivoimia tarvitsee paljon enemmän ja selän asennon kanssa on myös kikkailtava, mutta ehkä se tästä vielä! Treenitavoitteeksi olen asettanut yhden leuanvedon ilman mitään apuja kevään loppuun mennessä.

- Emilia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti