keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

RIPARILLE

Moikkelismoi. 

Pikakuulumiset. Haettiin tänään mun auto korjauksesta ja tuli tuomio. Siitä seuras jäätävä ketutus, jota yritin lievittää shoppailemalla ideaparkissa Paulan kanssa ja olisin tehnyt vielä viime hetken ostoksia leirille, mutta en ostanut ku ruokaaaaaa (sitähän ei Särkijärvellä saa muutenkaan...). Sit piti viedä auto katsastukseen, niin kas kummaa, oltiin 10min myöhässä KESÄAUKIOLOJEN takia. Mentiin sit mäkkiin syömään lohturuokaa. Poikettiin vielä Lietsun Stadiumissa ja ostin ihan sairaan kivan jutskan, siitä näätte kuvia sitten myöhemmin. 

Nyt mun pitäis alkaa pakkaamaan. Mua vaan masentaa kun en tiedä mitä mä pakkaan ja montako laukkua mulle tulee ja mikä olis järkevintä. Jäätävä vaatevuori odottaa sängyllä ja tyhjä melkein tyhjä matkalaukku lattialla. En vaan tiedä mitä otan mukaan. Noh, ehkä tää tästä. Palailen aikasintaan sitten viikon päästä! 

- Emilia :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti