sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Girls night

Vihdoin se tapahtu, mitä jo jonkin aikaa odotti. Nimittäin vanhojen työkavereiden kanssa tyttöjen iltaa Lauran luona. Oli kivaa, ehkä liiankin ja sen takia pääsen tekeen tätä postausta vasta nyt! :D Kerron nyt kuitenkin ensin perjantaista kun näin Paulaa pitkästä aikaa. Käytiin jädellä ja sit vaa hengattiin aaronpuistossa, heh. Illalla mentiin nuokalle ja siellä oli peli-ilta. Ensin siellä pelattiin carcassonnee, ja sitten toositosi myöhään alettiin pelaan menolippua, niin mäkin menin sit peliin mukaan. Oltiin Paulan kanssa joukkueena mutta hävittiin silti. :( 






Lauantai oli se päivä jota mä odotin tällä viikolla kun kuuta nousevaa. Ensin lähettiin aamulla Lauran kans poikkeen Ikeassa ja sitten illalla me mentiin Lauran luo. Tutustuimpa myös yhteen aika ihanaan ihmiseen! :) Syötiin, juoruttiin, grillailtiin, pelattiin, juotiin ja vaikka mitä. Suunnitelmat vähän muuttu mutta siitä huolimatta mulla meni ainakin aika lujaa!! :D Oli ihana nähdä pitkästä aikaa nalletalon tyttöjä, siitä kun on vierähtänyt jos jonkinmoine tovi kun viimeks on nähty. Yöllä tulin kotiin ONNEKS yöks, koska tää päivä oli mun painajainen ja mä lupaan sen, että mä en oikeasti juo hetkeen mitään alkoholillista. Tää päivä meni vaan koomaillessa.







Huomenna palaan taas töihin, ja torstaina suunnaks sitten ripari! JEE. Musta tuntuu että meidän leiristä tulee ihan sairaan huikee, ainakin meidän suunnitelmat on hyviä! :) Nyt otan suunnaks suihkun ja sitten nukkumaan. 
Hyvää yötä! 

- Emilia :)







2 kommenttia:

  1. oi mulle tuli just nälkä näitä kuvia katsellessa :D ja ihana blogi sulla<3

    VastaaPoista