tiistai 18. kesäkuuta 2013

Leireilyä

Hellurei!

Pientä hiljaiseloa on ollu täällä blogin puolella koska perjantaina mä menin iskälle viikonlopuks, ja sunnuntaina tulin kotiin, mutta lähin melkeimpä samantien lastenleirille apuohjaajaksi. Ja tänään pääsin sit koneelle pitkästä aikaa, vaikka olinhan mä tietenkin puhelimella facessa :p 

Mutta siis, leirillä oli jälleen kerran mahtavaa, vaikkakaan ilmat ei suosinu meitä vasta kun tänään. Koko ajan joko sato tai oli satamatta, ja yleensä silloin ei satanut kun me syötiin. Tänään onneks sit paisto aurinko niin sai olla vähän pihalla, pelailla futista ja pelattiin frisbee golfia ja me oltiin Masan kans ihan parhaita (ei kylläkään voitettu:( ) Leirin unisaldo saattaa olla jotain 8h, en oo varma, mutta alle 10h. Viime yönä pelattiin eka jotakin ihme peliä joka oli ihan huikee, vähän kun UNO ja sitten kun isoset lähti piilottaan aarretta niin Masa opetti mulle miten pelataan Menolippua, ja otettiin sitä sit matsi ja Aleksikin tuli messiin. Nukkuun mentiin mun mielestä ihan vähän ennen neljää vaikkakin Masa oli sitä mieltä että se oli jo sen huoneessa puoli neljä. En tiedä missä mä sitten oon sen ajan hortoillut tai mitä on tapahtunut mutta oon sata varma että olin mun huoneessa klo 03:56 ja nukahdin vasta puoli viis pyörittyäni eka puol tuntia sängyssä. 

Huomenna mulla alkaa sitten työt, ja kahen viikon päästä pääsen taas Särkijärvelle, koska meen riparille isoseks. Sielläkin tiedossa hyvältä vaikuttava vetäjä porukka, toivottavasti silloin olis sit hyvät säät. Nyt vähän meinaa tulla väsy, niin meen ottaan lepoo, mutta loppuun vielä parit kuvat! :)

- Emilia :)








5 kommenttia:

  1. Multa löytyy haaste sinulle :)
    http://ssartzu.blogspot.fi/2013/06/haaste.html

    VastaaPoista
  2. Ihania saippuakuplia! <3 En oo koskaan nähny livenä noin isoja! xD Ostin mun pojalle just sellassii pienii saippuakuplia :D

    http://hugmetinkerhell.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo me tehtiin lastenleirillä tollasia vähän isompia. Se litkusaippua koostu jostakin liisteristä, sokerista ja fairystä :D En muista ohjetta, olis pitäny ottaa itelle, ja rakentaa noi tikut kanssa!

      Poista