lauantai 1. kesäkuuta 2013

Extempore reissu Espooseen

Moikkamooi! 

Lähdin tiistaina päivällä ajelemaan kohti Espoota serkkujen luo, koska viikko kotona olis käyny liian tylsäks. Pääsin kaksosten kaverisynttäreille mäkkiin ja molempien poikien kevätjuhliin. Käytiin myös Terhin kans yks Helsingin reissu tekemässä ja katsomassa impro-esitystä joka oli ihan loistava! Sellasissa pitäis käydä paljon enemmän. Sain jopa uusia ''kavereita''! Hah, sellasista pikkutytöistä jotka oli Jalon päiväkotiryhmässä. Ne oli kyllä niin sulosia. Kysy sinä aamuna kun oltiin viety Jalo, että ''tuutko sä huomennakin'' mutta en mä sit enää nähny niitä. Hihi.

Sisun kevätjuhla oli vähän erikoisempi, koska se oli urheilukentällä. Ensin niiden ryhmä esitti pari biisiä ja sen jälkeen mentiin pelaamaan futista, vanhemmat vs lapset. Sen jälkeen oli erilaisia pisteitä missä sai käydä lasten kanssa. Me oltiin Jalon kanssa jossain kärry kisassa joka oli ihan huippu ja sit mentiin potkimaan rankkareita. Sen jälkeen sai vielä mehua ja keksiä ja sit ne juhlat oli aikalailla siinä. Onneks oli kiva ilma - koko mun reissun ajan. Sit vasta kun mä olin ajelemassa kotiin päin, niin sato ihan kaatamalla vettä, ihan vaakasuorassa melkee, ukkosti ja salamoi. Mua vähän pelotti, mutta onneks mulla oli kyyti seuraa. :)

Tänään oli sit ylioppilasjuhlia. Vähän oli haikeeta, koska ei ollutkaan omia juhlia, mutta syksyllä sitten - toivottavasti. Mä kävin vaan kaksissa juhlissa, mutta oli onneks kiva ettei ollu monia, koska sitten ei olis kerinny olee aina kamalan kauaa yksissä. Huomenna ajattelin rentoutua, käydä salilla ja lenkillä ja vaan olla. Ja Ansku tulee pian Suomeen <3 Voi että sitä on odotettu! Pääsee näkeen sitäkin pitkästä aikaa, johan tässä melkeen vuosi vierähti, mutta nopeesti se menikin. Mitään muita suunnitelmia ei ens viikolle vielä oo, paitsi 7.-8.6 on Juuret Kyrössä tapahtuma ja siellä on CHEEK, niin mä meen sit sinne!! :) 

Nyt nukkumaan. Hauskaa kesälomaa kaikille joilla se ny alko.

- Emilia :)










Voiettä näitä ripsiä! Mä oon niin kateellinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti