sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Relax

Heipodei jälleen! :) 

Eilen oli siis mun kummipoitsun ja serkun 5v synttärit mummulla. Oli kiva nähä pitkästä aikaa ja kun muitakin serkkuja oli paikalla, niin hälinä oli kovaa. Juotiin kahvia ja syötiin kakkua - paitsi minä. Lähettiin mun yhen serkun kans kuvaileen yhelle pellolle ja kuvia tuli otettua paljon, mutta vaan muutama kuva onnistu, yllätys. 





Sit mun eno kysäs multa, että voinko heittää sen ja sen tyttöystävän johki sen kaverin tupareihin mun enon autolla ja mä sit lähdin niitä kuskaan. Palkkioks sain ajella sen autolla sit illalla. Kun tulin takas kuskaamasta niin heti kysyttiin että lähetkö Saran kanssa kauppaan, ja eikun uus reissu kylälle, mutta mikäs siinä kun oli niin hieno auto ajettavana. ;) Miehet kasas mummulaan trampan ja kävin mäkin sitä sit vähän testailemassa, mut pääosin pikkupojat siinä hyppi! 




Illalla kun tulin kotiin, vaihdoin vaatteet ja Paula tuli meille. Sit lähettiin hakemaan Minttua ja ajeltiin ja otettiin kuvia ja käytiin rannoilla. Oli ihan mahtava ilta. Sai höpötellä kaikenlaista ja nauttia vaan hyvästä seurasta ja auringosta. Tulin vasta 12 aikaan kotiin ja sit piti vielä valvoa, koska kuskasin vielä Pasin ja Lauran mummulle yöllä. Tänään mä oonkin ollut sit ihan naatti. Maannut vaan auringossa.

Tänään ajattelin mennä vielä lenkille, jos toi ilma tosta yhtään viilenis - vaikka viileehän toi tuuli on, mutta aurinko vois jo vähän alkaa laskea, niin ei olis sitten niin kuumaa.

- Emilia :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti