maanantai 13. toukokuuta 2013

Panikointia

Moikkamoi! 

Yo-tuloksista jälleen jauhan. Mua on oikeestaan alkanut vähän jopa pelottamaan, jos sitä lakkia ei tuukkaan nyt keväällä. Oon yrittänyt ettiä asiasta niin hyviä kun huonojakin puolia ja molempia kyllä löytyy. Huonoihin puoliin lähinnä kuuluu se, että en saa isoja juhlia koulussa (XD) enkä pidettyä juhliani kesällä enkä saa lakkia samaan aikaan kun kaverit. Hyviin puoliin taas se, että vaikka sitä lakkia ei nyt tuliskaan, niin en silti olis ainut kuka sen lakin sais silloin syksyllä opettajahuoneessa, koska ainakin Laura saa sen silloin. Toisena hyvänä puolena siinä olis se, että meidän uuden talon pitäis olla jo silloin valmis ja saisin pidettyä juhlani sitten siellä.


Mutta vaikka tästä löytyykin hyviä puolia, en todellakaan toivo että mä en sais nyt lakkia - vaan päinvastoin. Mä panikoin ja jänskään, että milloin tulokset tulee ja milloin mä saan tietää. Milloin saisin alkaa valmisteleen juhlia ja soittamaan kaikille että ''MULLA ON JUHLAT KESÄLLÄ''. Mutta kun se ei oo varmaa. En ehkä tuu soittamaan kellekkään juhlakutsuja. Ehkä tuun itkemään seuraavat kaks viikkoo. Mä oon päättänyt, että jos en sitä lakkia nyt saa, niin en mee koulun juhliin. Kavereiden yo-juhlissa voin käydä jos joku mut kutsuu, mutta koulun juhliin mä en mee. Se tuntuis oikeesti siltä kun joku viiltäis veistä haavassa tai kaatais suolaa haavoihin. Mua ei oo ehkä ikinä ennen jännittänyt näin paljoa. 


Koululta tuli wilmaan viesti viime viikolla, että tulokset tulee VIIMEISTÄÄN 25.5. mutta ne saattaa tulla jo viikkoa aiemmin, eli toisinsanoen ne saattaa tulla jo 17.5. eli tän viikon perjantaina. Toivon toisaalta että mun päivät menis hitaasti, eikä sitä päivää tulis ikinä milloin saa tietää, mutta samalla mä toivon että aika menis todella nopeeta ja tieto tulis jo siitä että onko mulla juhlat nyt vai ei. Lakkia mulla ei vielä oo ostettuna, mutta mekko kyllä löytyy. Vaikka niitä juhlia ei nyt oliskaan, sen mekon voi onneks säästää ja käyttää sitten syksyllä. Mutta oon aivan varma, että tänne mä päivitän heti joka tapauksessa, tuli lakki tai ei. 


Nyt mä meen vielä kattomaan pari jaksoo gleetä, ja sit meen nukkumaan. Huomenna on luvassa kaikkee kivaa ja hyvää säätäkin näytti foreca, joten palaillaan :) 

- Emilia 

4 kommenttia:

  1. Tiesiks että siitä ylioppilaslautakunnan päätöksestä voi valittaa ja lähettää ne tulokset takas, se maksaa jonki verran mutta se tulee todennäkösenä läpi päässeenä takas:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, mutta en mä tiiä onko se sitten niin tarpeellista. Siis sinänsä, koska tiiän sit että oon kirjottanu vähän väärin ja näin.. Mutta meidän opella on ainakin ollu vähän naamakerrointa noiden pisteiden kas, niin toivotaan et se äikkä nyt nousis sieltä!

      Poista