lauantai 4. toukokuuta 2013

Converse All Star

Moikkamoiii! 

Vähän kuulumisia viime ajoilta.



Käytiin tänään mummulassa kun Samuli meni ajaan mopolla ja käytiin sit pikaseen tontillakin näyttämässä Napille ja Pepille toisia koiria jotka jo sitten asuu siellä. Ja voi että kun koirat oli ilosen näkösiä kun ne sai juosta ihan vapaana niin lujaa kun jaloista lähti!




Nyt mä oon vähän kipee ja reenaaminen on jäänyt ja kova hinku olis kyllä päästä salille ja juoksemaan, mutta minkäs teet. Tällä viikolla oon saanu luettua, mutta enemmänkin ois oikeesti pitänyt lukee. Noh, mulla on vielä kaks päivää aikaa ja toivon todella että pystyn lukeen!

Tänään lähettiin sitte äitin ja Samulin kans Lielahteen ostaan Samulille jotain kenkiä ja vähän vaatteita, ja sain mäkin sit jotain pientä. Nimittäin Stadiumissa oli niitä nyt, 35 kokoset valkoset converset!! Mun ensimmäiset. Rakastan niitä jo nyt! MM <3




No, mutta ei mulla oikeesti oo mitää hirveen tärkeetä asiaa. Oon ihan väsy nii taidan tästä kohta hipsiä nukkumaan. Palailen joskus kun on oikeestikin jotain asiaa =D

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti