lauantai 11. toukokuuta 2013

Päivän Asu

Moikkamooi kaikille! :) 

Tänään olin kattomassa mun pikkusiskon kevätnäytöstä Pyynikillä. Oli taas jälleen kerran hienoja esityksiä, eikä mua oikeestaan harmittanu olla tällä kertaa katsomon puolella. Ehkä mä sitten taas palaan sen lajin pariin jos mulla joskus tulee vielä olemaan aikaa, mutta tällä hetkellä ainakaan ei.



Sit kun tulin kotiin menin Lauran kans ottaan kuvia kun oli taas jälleen ihana ilma! Saatiin parit hyvät kuvat satojen kuvien joukosta. Sit lopuks mä muistin että tänään lotossa on joku hypersuper jättipotti niin menin sit hakee yhen rivin lottoo! Nyt pidetään peukkuja, että sieltä voittais ees jotain.






T-paita/Kirppari
Farkkuliivi/VeroModa
Farkut/H&M
Huivi/Cubus

Kengät/Skopunkten

Aurinkolasit/Glitter


Nyt mä alan kattomaan telkkaria! Hauskaa huomista äitienpäivää kaikille äideille :) 

- Emilia :)



2 kommenttia: