perjantai 17. toukokuuta 2013

Ei, ei se mennyt niin




Jep, tänään siis tuli yo-tulokset. Ja nyt se on totta. Mä en saa lakkia tänä keväänä. Mutta tähän mä olin enemmän kun varautunut, vaikka silti se harmittaa IHAN LIIKAA. Mä oikeesti yritin kaikkeni, mutta näin ei nyt vaan sit näköjään ollu tarkotettu. Eipähän ainakaan tartte siivota täällä kotona ja saan pitää juhlat sit meidän uudessa kodissa. Mä jotenkin arvasin tän. En tiiä miks. Kaikki kaverit sano vaan ''kyllä sä sen lakin saat'' ''älä huoli, kaikki menee hyvin'' mutta mä ikuinen pessimisti, osasin odottaa jotakin tällästä. En kylläkään tienny, että tää tunne mikä siitä seuraa on näin valtava. Voi v*ttu !!!!!!!!!!!! Mä tiiän että mä en tajua tätä vielä oiken, tai tajuan mutta en sisäistä. Vasta sitte sinä päivänä kun muut saa sen lakin, niin tajuan että mähän en saanutkaan sitä. Vähän tuntuu nyt turhalta, että tulee välivuosi muutaman pisteen takia. Kiva vaan olla seuraava vuosi. Ihan oikeesti. Menee hukkaan. Muutan johki mahdollisimman kauas.

Harmittaa.
Itkettää.
V*tuttaa.

Tiesihän tän jo alusta asti. Äikkä lähti hylättynä, mitä muuta mä voin odottaa. Tuskin ne pisteet sieltä kamalasti edes nousis. Mä oon voinu asennoitua tähän jo vaikka kuinka kauan, mutta en silti osannu. Mussa asu pieni toivonkipinä siitä lakista. Mutta ei sille nyt enää voi mitään. Tää täytyy hyväksyä, ja tän kanssa täytyy nyt elää. Mä oon tässä viime päivät kattellu Gleen kolmatta tuontantokautta, ja mulla tuli sitä katellessa jo semmonen olo, että en mä saa lakkia. Siinä niilläkin oli vähän vaikeuksia että valmistuuko tai että pääseekö ne jatko-opiskelemaan. Nyt mä en saa kumpaakaan. Välivuosi. Mahdollisesti töitä? Tai sit vaan yleistä hengausta ja ÄIDINKIELEN lukemista. Kirjoja, kirjoja, kirjoja, kirjottamista ja kirjottamista. Mä aion sen läpästä syksyllä. Vaikka mikä ois. Ja toivon että muutkin siihen uskoo. Nyt täytyy vaan muistaa ilmottautua siihen äikän syksyn yo-kokeeseen ettei se mee sit sivusuun ja sen takia pitäis suorittaa koko tutkinto uudelleen. Tässä on vähän vaikeeta olla ilonen ees toisten puolesta mutta yritetään..


Nyt mä meen jatkamaan mun ikuista rentoutumista, jos tässä mielentilassa mitään voi rentoutua. Lähden juoksemaan ärsytystä pois. Soitan kaverille ja angstaan. Anteeksi, jos tulet kohteekseni, mutta pakko päästä purkaan tätä lisää.

- Emilia

What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter
Doesn't mean I'm over cause you're gone

6 kommenttia:

  1. Voi ainakin hyvin mielin pitää välivuotta! Ja se on oikeesti kannattavaa ja rentouttavaa. :) Voi tehdä töitä ja saada rahaa, keskittyä itseensä ja kehittymiseen ja henkiseen kasvuun. On aikaa harrastaa ja nähdä kavereita tai vaikka opiskella avoimessa, ei tartte stressata niin kovasti. Sitten voi lähtä vuotta vanhempana ja viisaampana (ja rikkaampana) kohti uusia tuulia! Trust me, lukion jälkeisessä elämässä yksi vuosi on niin pieni aika että oot lopulta vaan ilonen kun ei tarttenu suoraan siirtyä jatkokoulutukseen. :)

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä kamalasti! Oikee asenne et jaksat vielä yrittää, monet ei sitä tee. Kyllä se lakki vielä sun päähäs istuu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kyllä mä sen lakin vielä joku päivä saan, siitä oon varma. Eriasia vaan että mikä päivä...

      Poista
  3. Mä uskon, että saat sen läpi syksyllä. Sähän kirjotat blogiakin oikein sujuvasti. Sulta onnistuu kaikki! Nyt vaan hurjasti tsemppiä, Emppu! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä kans todella toivon että se menis läpi syksyllä! Kiitos vaan Sirja <3

      Poista