torstai 23. toukokuuta 2013

#Workday

Moikkamooi! 

Teempäs tänne nyt tälläsen ''treeni'' painotteisen postauksen, kun en ainakaan mielestäni hirveesti oo sellasia tehnyt, enkä niistä hirveesti oo puhunutkaan.
Nyt viime päivinä oon löytänyt kauan kadoksissa olleen treeni motivaation. Johtuuko herkkulakosta ja siitä että pitää kuluttaa nyt energiaa johonkin ja saavuttaa tavoitteita joita asetin itelleni, mutta hyvä vaan että se tuli takas. Alku viikosta treenasin jalat ja pepun, eilen hauikset ja ojentajat ja olkapäät ja tänään vatsan ja selän + muutama sumokyykky. Alku viikon treenistä mun jalat on vieläki ihan kipeet, mutta kerrankin mulla tuntuu jossain ja se tarkottaa vaan sitä, että treeni on tehonnut! 

lol, mun pieni vauva haba, mutta se kasvaa vielä! :)

En tosiaankaa yleensä kuvaile salilla mutta nyt eilen ja tänään otin muutaman kuvan kun ajattelin että teen tälläsen postauksen. Sarjoista ja toistoista mulla vaihtelee hyvinkin paljon ja muutenkin meen aika paljon fiilis pohjalla kun salilla oon. On mulla pari ohjelmaa mitä oon tehnyt, mutta vaihtelen niitä just mieleni mukaan, että on mielekästä treenailla. Aika paljon käyn salilla mun hyvän kaverin Mintun kans, mut kyllä tykkään yksinkin olla, sillä silloin treeni on ainakin treenaamista ja hyvä musa soi napeissa, mutta kaverinkin kanssa on kiva treenata, koska silloin voi höpötellä - tosin joskus se menee liialliseks höpöttämiseks niinkun tänään! :D 


Treenaamisen jälkeen on hyvä muistaa venytellä, mutta ei liian pitkiä venytyksiä. Mä yleensä aina venyttelen salilla treenin jälkeen, ettei jää sitten venyttämättä ja sitten lihakset on entistä kipeemmät seuraavana päivänä, koska kotona ei tuu tosiaankaa niin helposti venyteltyä. 

Spagaattikin melkein jo onnistuu, mut siihenkin on vielä matkaa. Jos kesän lopussa sit ;)

Seuraavaks vielä muutama kuva tän päivän treenaamisesta. :D 




Mullekin kuuluu ihan hyvää. Salitreenaaminen on hauskaa, ja myös ulkona muutenvaan liikkuminen. Tänään pyöräilin koululle ja takasin josta tuli joku 8km yhteensä. Kävin siis koululla ilmottautumassa kirjotuksiin, kun sen äikän sillon sit joudun uusimaan. Huomiselle ja viikonlopullekin on jo tiedossa suunitelmia. Huomenna aamulla mä meen mun kaverille kouluun sen koetyöhön jossa se tekee mulle meikin ja kampauksen! Ja sit ajattelin käydä vähän shoppailemassa, vaikkei mulla oo kylläkään rahaa! :D haha.

Sit illalla tai no iltapäiväillasta mä meen särkijärvelle kun siellä on nuortenilta, niin mennään sinne porukalla pelaileen ja syömään ja mitä ikinä sit keksiikään - toivottavasti olis kiva ilma niin sielläkin vois olla pihalla! :) Lauantaina on mun kummipojan ja serkun 5v (!!!!) kahvit meidän mummulla, kun ne tulee tänään tänne Hämeenkyröön!!! JEEE! <3 Niin siellä sitten ajattelin piipahtaa. Sunnuntai on vielä vähän avoin, mutta eiköhän sinnekin jotain keksitä. Nyt meen tekemään jotain muuta. 
Hauskaa viikonloppua kaikille! :) 

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti