sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

BLOGI 1V !

Eli nyt on tasan vuosi siitä, kun mä kirjoitin mun ekan postauksen tänne blogiin. Koska ei tullut mitään postausehdotuksia, niin mä kerron sit vaan eilisestä päivästä, kun oli täällä Hämeenkyrössä JuuretKyrössä tapahtuma. Siellä esiintyi Cheek, TeflonBrothers ja Majuri. Mä olin kattomassa vaan Cheekkiä, ylläripylläri! Mentiin Janikan kans heti silloin viiden jälkeen lavan eteen, että varmasti nähtiin Cheek eturivistä ja sinnehän me päästiinkin. Lisäks ens viikolla on luultavasti viel yks yllärijuttu meistä, josta kerroinkin jo muutamalle, mutta vaan hämeenkyröläiset sen saa tietää! Tai, kyl mä siitä sit tänne kerron, mut pidettäköön vielä hetken jännitystä ilmassa, hah! :D 

Cheekin keikka oli jälleen kerran ihan huippu! Ens keikkaa odotelles, joka on viimeistään sitte syyskuussa Helsingin jäähallilla, ja siitä reissusta tulee varmasti yks mun elämäni parhaimmista reissuista jos kaikki menee nappiin, koska silloin on luultavasti luvassa Falmingoa, Cheek, Helsingin yöelämää, hyvä ystävä, mahdollisesti serkut ja mun 19v synttärit! Nohuh, onneks sinne on vielä aikaa, koska en halua täyttää 19!!

Nyt kuitenkin kuvat saa puhua eilisestä ! Hauskaa loman jatkoo kaikille joilla se on :)

- Emilia :)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti