perjantai 28. kesäkuuta 2013

Kymppi rikki!

Moikkelismoi! 

Nyt kirjotan kun on vielä ihan mahtifiilis. En oo hirveesti kertonut tänne kun mä oon nyt alkanu juokseen. Oikeestaan viime viikolla päätin sen, että alan käymään säännöllisesti nimenomaan JUOKSU lenkeillä ja siinä tavotteessa mä oon onneks pysynytkin. Ensimmäisellä kerralla juoksin 4km joka tuntu ihan sairaan raskaalta. Toisella kerralla hujahti jo se 6km mistä kerroin viime postauksessa. Nyt tällä viikolla meni 8km ja risat ja nyt tänään sain itteni juokseen ja kymppihän se sieltä tärähti. Voiettä tätä fiilistä. Onneks Ansku lähti mun seuraks, koska mä tiedän että tällä helteellä mä olisin alkanut käveleen. Onneks en. Tai käveltiin me sata metriä, mutta mä juoksinkin tarkalleen ottaen 10,1 km ;)  Mulla meni siinä vielä aika kauan aikaa, 1h 19min, mutta tästä on nyt vaan hyvä lähtee parantaan kestävyyttä ja aikaa. Suunta on vaan ylöspäin. 

kuvat täältä



Nyt täytyy vaan yrittää muistaa käydä lenkeillä. Ei ehkä joka kerta ihan sitä kymppiä, mutta ajan mittaan varmaan sekin alkaa tuntumaan ihan helpolta - ainakin toivottavasti. 

Viikonlopulle on tiedossa kaikkee hauskaa, mutta postailen siitä sitten kun ne on ohi. Nyt hauskaa viikonloppua kaikille!! 

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti