sunnuntai 4. tammikuuta 2015

UusiAlku 2015

Moikka! 

Mä päivittelen mun blogia nähtävästi tosi epäsäännöllisen epäsäännöllisesti. Mun juoksut ei oo nyt tällä välillä oikein edenny mihinkään, kun oon ollu kipeenä ja mulla olis niin paljon koulujuttuja mitä mun pitäis tehdä. Ajattelin nyt kuitenkin tulla kertoilemaan vähän viime päivien ja viikkojen kuulumisia. 




Työreissut on nyt ohi ja kiertue on saatettu päätökseen. Oli kyllä mahtava kokemus ja se, että sai tutustua niin mahtaviin ihmisiin, ja vielä paremmin niihin ihmisiin, jotka oli ennestään jo tuttuja. Koulua on takana nyt jo puoli vuotta ja lomakin häämöttää jo loppujaan. Koulu meillä jatkuu onneks vasta torstaina, niin vielä on muutama päivä aikaa vaan relata, vaikka edelleen ne kouluhommat pyörii tuolla jossain. 

Nyt viikonloppuna mä olin kavereiden kanssa. Perjantaina suunnattiin Susannan kanssa Paulan luokse yöksi koska eilen me lähdettiin aamupäivällä kohti Lempäälää ja Uutta Alkua. Olin odottanut sitä päivää jo muutaman viikon, koska tällä kertaa mä aioin tehdä jotain, mitä en ollu ikinä ennen tehnyt. Mä nimittäin menin esiintymään OpenStagelle Susannan kanssa. Mua jännitti aivan törkeenä, mutta ennen sitä esiintymistä, mä jo esiinnyin kerran kun olin musakanavassa laulamassa ns. ''livekaraokea livebändin'' kanssa. Sen jälkeen mua pyydettiin yhdeksi esilaulajaksi muutaman muun tytön kanssa päälavalle. Olin ihan häkeltynyt, koska mun mielestä mun esitys meni vähän huonosti! 

No mutta kuvat ja videot saa puhua puolestaan. 

-Emilia




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti