tiistai 7. kesäkuuta 2016

Kesäloma

Pitkästä aikaa löysin itelleni aikaa istua koneen ääreen ja kirjoittaa postausta. Viime kirjoituksesta on jo vierähtänyt aika pitkä tovi. Oon koko ajan miettinyt, mitä haluan tän blogin suhteen tehdä. Mulla ei oo niin paljon kirjoitettavaa mitä huippubloggaajilla, mutta en mä tätä myöskään halua lopettaa. Tää on ihan kivaa ajatusten ylös kirjoittamista.



Mulla alkoi siis kesäloma virallisesti 3.6. kun kävin vielä koululla kevätkirkossa kuoron kanssa esiintymässä ja kevätjuhlissa katsomassa kun pari kaveria valmistui. Aika haikea se päivä oli, mutta oon onnellinen että sain tutustua niin mahtaviin ihmisiin ja me tullaan pitään yhteyttä, vaikka ei enää samassa koulussa ollakaan. Kevätjuhla sai mun ajatukset laukkaamaan kovaa vauhtia vuosi eteenpäin - sitten kun mä valmistun. En haluaisi! Toi koulu on tuntunut just eikä melkein oikeelta paikalta mulle. Oon saanut tutustua niin mielettömiin ihmisiin, etten haluaisi vaan sitä kaikkea heittää pois. Ensi syksynä asuntolaan tulee uusia opiskelijoita, ja mä en haluaisi ystävystyä niiden kanssa, koska ensi kevät tulee olemaan vieläkin vaikeampi (mutta tottakai silti tutustun ja otan kaikki ihmiset avosylin vastaan!) Vaikka miksi  mä sitä vielä murehdin? Vielä on vuosi aikaa nauttia opiskeluista ja sen tuomista uusista kujeista ja ihmissuhteista.

Erikoisempia kesälomasuunnitelmia mulla ei tälle kesälle ole. Teen töitä, nään kavereita ja käyn festareilla. Haluaisin nähdä ja kokea paljon tänä kesänä, mutta mun ajatuksissa tää kesäkin on jo mennyt ohi, hahah! Ehkä pitäisi elää vain hetkessä ja nauttia siitä.

Toivottavasti palaan vielä tämän kesän aikana monta kertaa kirjoittamaan kesän tapahtumista ja kuulumisista! Hauskaa kesää kaikille, nauttikaa!

- E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti