lauantai 7. tammikuuta 2017

Uusi Alku 2017

Mulle joka vuoden perinteeksi muodostunut Uusi Alku-tapahtuma järjestettiin taas eilen Lempäälässä. Startattiin päivällä auto kohti Hakkaria ja vietettiin melkein koko päivä kuunnellen hyvää musiikkia. Toi tapahtuma on siitä kiva, että se ei tyhjennä rahapussia lopullisesti ja kestääkin vain päivän verran ja on lähellä. Siellä on monenlaista eri toimintaa, kuten just konsertteja, raamattuopetuksia, eri toimintakanavia esim. musiikki, impro, tanssi. Siellä on open stage, missä mäkin olin muutama vuosi sitten esiintymässä mun kaverin kanssa. Ja päivän päätteeksi siellä on vielä messu, mutta me ei eilen osallistuttu sitten siihen, kun lähdettiin jo ajamaan kotiin päin. Tän tapahtuman mä halusin ikuistaa vähän eri tavalla kuin ennen ottamalla vaan pelkkiä kuvia. Sen sijaan mä otin videoita pitkin päivää ja tänään mä sitten pääsin editoimaan mun ensimmäistä videoo, joten älkää katselko sitä ihan niin kriittisesti - jostainhan on aloitettava. Videon pääset tsekkaamaan täältä, jos se ei jostain syystä näy tuossa alapuolella.







Tänään ja huomenna on vielä viimeiset lomapäivät ennen kouluun paluuta, ja mulla ei oo sen kummallisempia suunnitelmia kuin pakkaaminen. Odotan jotenkin omalla tavalla koulun alkavan, vaikka tiedän, että ensimmäisen koulupäivän jälkeen taidan olla jo ihan kypsä siihen hommaan. Mutta pääsen ainakin Turkuun. Meillähän on siis enää koulua jäljellä joku kuusi viikkoa ja sitten alkaa viimeinen työssäoppi. Sitä ennen meillä on kuitenkin tosi paljon erilaisia projekteja ja tapahtumia järjestettävänä, että tää kevät ei kyllä tuu olemaan helppo, mutta sitäkin kivempi. 

- Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti