tiistai 12. kesäkuuta 2012

Murheen kantaa yksinkin, mutta iloon tarvitaan kaksi.

Heippa vaan kaikille ! :) 

Kuten otsikko jotain jo kertookin, ajattelin kertoa jotain ilosta ja onnesta koska tänään on ollut vähän surkeempi päivä. Oon ollut hirveän väsynyt, sillä oon ollu jo töissä kolme päivää peräkkäin, huomenna olis vielä tarkoitus mennä ja sit muutama päivä vapaata! 

Voisin vaikka kertoa mikä minut tekee iloiseksi. Otsikko sen kertookin, että iloon tarvitaan kaksi tai enemmän. Minä tulen ainakin iloiseksi ystävien seurassa, mutta myös yksin jos jokin hyvä asia onnistuu. Ehkä suurimpana ilon lähteenä mulla tällä hetkellä elämässä on mun rakas kummipoika joka täytti pari viikkoa sitten 4vuotta. Hän asuu Espoossa, joten ei nähdä hirveän usein, mutta ainakun nähdään meillä on yhdessä tosi hauskaa. 


Minulla on myös ikioma koira, joka täytti kanssa vähän aika sitten 6vuotta. Sen nimi on Nappi ja se on rodultaan coton de tuléar. Heh, ei rodusta ainakaan tunnistaisi ellei ole koira asiantuntija, mutta pieniä valkoisia karvapalloja. Olin pienempänä, ja luulen että olen edelleen allerginen koirille ja minusta olikin aamulehdessä juttu otsikolla ''Jospa minä koiran saisin.'' Vuoden päästä minulla oli tuo oma koira, ja tärkeä onkin! <3 Meillä on myös toinen koira samaa rotua, Peppi, mutta se ei ole ikiomani vaan perheemme yhteinen. 

Tässä on Nappi. 

Kuten sanoin, myös ystävät ovat yhtenä ilon ja onnen lähteenä. En tiedä mitä tekisin ilman heitä. He jaksavat kuunnella silloin kun sitä tarvitsen, he auttavat parhaansa mukaan niinkuin ystävien kuuluukin. Ja mikä parasta HE OVAT YSTÄVIÄ JOTKA TIETÄVÄT MINUSTA PAJON JA VÄLITTÄVÄT SILTI! 



Ehkä yks parhaimmista päivistä tähän asti ! <3



Life won't be the same without you <3

Me tehdään kavereiden ja ystävien kanssa paljon kaikkea erilaista. Välillä vain jutellaa, välillä katsellaan leffoja, käydään jätskillä, shoppaillaan, syödään, lenkkeillään... Vähän riippuu myös siitä millaisella tuulella olemme. 

Siinäpä kuvia mun parhaimmista kavereista. :)

Tälläinen postaus tällä kertaa, nyt taitaa olla taas aika mennä nukkumaan, sillä huomenna viimeinen työpäivä hetkeen ja sitten voin lomailla hetkisen! 

Palaillaan ! - Emilia :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti