keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Finally it's over...

...Vai onko sittenkään?

Nyt on kaikki prelit takana päin, huomenna olis sitten niiden palautus päivä.. Mä en taida haluta saada niitä takaisin koska mun mielestä ne kaikki meni niin huonosti etten pääse niistä ees läpi! :( Nyt pitäis vaan kauheeta kyytiä lukee sit oikeisiin yo-kokeisiin, koska jos preleissä en osannut, niin kuinka mä voin pärjätä sitten yo-kokeissa..? Pakko yrittää tsempata. 



Nyt on vaan muutenkin ihan sikana hommaa ja tuntuu että kaikki huono tulee aina samaan kohtaan. Oon kuitenkin muistanut urheilla joka päivä edes vähän ja se saa mua jaksamaan vähän pidemmälle. Nyt oon ollu myös kipeenä kohta viikon, mutta pikkuhiljaa tää alkaa jo helpottamaan. Haluisin niin vaan tehdä kaikkee kivaa, nähdä kavereita, käydä leffassa ja shoppailla, mutten voi koska kirjotukset. Niiden jälkeen tarvii sitten heti alkaa lukemaan pääsykokeisiin... Yhtä lukemista vaan tää kevät. :( Noh, ens viikolla meillä on sit penkkarit ja abiristeily, en malta odottaa!! Nyt meen kuitenkin nukkumaan, tää oli vaan tämmöne pika postaus :) 


Hauskaa viikkoo kaikille! 

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti