keskiviikko 20. helmikuuta 2013

PERFECT DAY !

Moikkamoooi!! ( varotan yli ''ihanaa'' ja ilosta tekstiä )

Pakko tulla päivittään. Tää päivä on paras. Ihana. Rento. Erilainen. Ihana. Ihan oikeesti, aivan mahtava päivä. Ensinnäkin se että aurinko paisto kirkkaalta taivaalta ja oli aivan ihana ilma. Toisekseen se, että olin tänään ''töissä'' ala-asteella sijaisena, ja nyt viimestään mä sen tajusin, että oon oikeesti haaveillu oikeesta ammatista niin kauan kun vaan muistan. Open työ on kivaa. Kolmanneks se, että mä sain tehtyä VIHDOIN JA VIIMEIN lukusuunnitelmat niin ruotsin, venäjän kun terveystiedonkin kaa. Nyt tiedossa on vaan oikeesti lukemista, lukemista ja lukemista jos aion pysyä noissa mun suunnitelmissa. Ihan muutaman vapaapäivän sallin itelleni plus tietty reeniä ja lenkkeilyä. :) 






Tänään kun olin lukenu vähän aikaa ja tehny venäjän tehtäviä päätin että otan Napin ja kameran ''lenkki''seuraks ja lähen pihalle ottaan kuvia. Oli ihanaa olla pitkästä aikaa pitkän aikaa pihalla kun oon ollut nyt kipeenä pari päivää. Eilen onneks kävin lääkärissä ja sain tähän mun astman pahenemiseen lääkekuurin ja vahvemman lääkityksen. Nyt olo on jo 1000 kertaa parempi kun eilen tai vaikka toissapäivänä. Nyt ootan vaan sitä että olisin vielä vähän parempi ja pääsisin salille rehkimään. Ehkä se tapahtuu jo huomenna, ken tietää. Plus vielä kaiken lisäks tähän se, että oon ollu KOLME (ahahahah) päivää ilman minkäänmoisia herkkuja! Hyvä minä, ja vaikka kolme onkin tosi vähän niin se on mulle jo paljon :D Tästä se lähtee !! 







Ens viikolla on hiihtoloma, mutta mulla ei oo mitään erikoisia suunnitelmia. Ehkä meen käymään iskällä, ellen mee sinne jo viikonloppuna, mutta aion ainakin lukee. Teen kaikkeni että pysyn tossa mun lukusuunnitelmassa. Ja jos siinä onnistun niin kyllä palkitten itteni sitten kun kirjotukset ja pääsykokeet on ohi, koska kun mulla on vikat kirjotukset niin mulla on tasan YKSI päivä vapaata oikeesti ja sitten tulee pääsykoe materiaalit, ai kuin ihanaa...






Nyt mä meen rentoutumaan sohvalle telkkarin ääreen ja syömään iltapalaa, sillä huomenna on taas herättävä ajoissa ja pirteenä kun meen sijaistaan taas opettajaa. Hauskaa loppuviikkoo kaikille!! :)

- Emilia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti