lauantai 16. maaliskuuta 2013

Harmaita hiuksia.

Moikka!

En oo hetkeen kirjotellu, kun ei oo tapahtunut mitään kummallisempaa, tavallista arkee. Kirjotukset alko siis tällä viikolla ja mulla oli vaan maanantaina äikkä. Se meni TOIVOTTAVASTI ihan ok:sti, mutta taisin kirjottaa sittenkin väärästä aiheesta. Koska jos nyt saisin mennä uudelleen, tekisin sen ihan eri aiheesta.. Noh, mutta ei sille enää voi mitään. Maanantaina tulee sit alustavat pisteet ja sit vaan jänskätään et mitä sieltä YTL:stä tulee. 

Maanantaina kirjotukset jatkuu mun osalta, ja vuorossa ruotsi. O-OU. Kaikki saa todellakin pitää sormet ja varpaat pystyssä että se menee läpi. En oo oiken saanu luettua, koska mä vihaan lukee kieliä! Argh. Sit taas pari päivää vapaata ja perjantaina ois vuorossa terveystieto, jota mä YRITÄN korottaa ja toivottavasti onnistuisin siinä. Oon saanu sitä luettua aika paljon, mutta enemmänkin oisin voinu lukee. Viho viimesenä puristuksena noiden kokeiden suhteen mulla onkin sitte venäjä joka on 25pvä.. Vähän jännittää, mutta onneks se on vapaaehtonen, niin siitä ei oo pakko päästä läpi, ni en ota siitä mitää stressiä.. (ai en vai :D) 

Tän päivän oon vaan oikeestaan löhönny. Ja koko viikon! Hyi. Tai oon käyny salilla ja lenkillä ja shoppailemassa, mutta koulun suhteen tää viikko on menny tooosi huonosti.. Ehkä vois yrittää vähän parantaa.

Mutta jottei tästä postauksesta tuu liian teksti painotteinen, niin loppuun pari kuvaa (joiden laatu on todella huono , koska puhelin).






- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti