torstai 21. maaliskuuta 2013

Viimesiä viedään...

Pikamoikkaus kaikille! 

Kirjotukset alkaa vedellä viimesiään ja sit alkaa se pänttääminen pääsykokeisiin. Pientä väliaika tietoo mitä tuloksia oon saanut.. Äikästä en alustavasti oo ainakaan pääsemässä läpi (=D) ellei pisteet nouse YTL:ssä, mitä mä todellakin toivon. Mut jossei ne nouse ni sit on onneks kompensaatio millä voin saada sen vielä ''hyväksytyks''. En tosiaan olis uskonu etten pääse äikästä läpi, ressasin vaan sitä enkkua sillon syksyllä ja luulin että kaikki muu ois lastenleikkiä, mut toisin kävi. Ruotsistakin sain huonomaat pisteet kun enkusta, 129. Mitä kattelin niitä rajoja niin se olis ihan siinä A:n ja B:n rajalla, ja mä todella toivon että sieltä tulis B! 



Huomenna olis toka vika koitos edessä, terveystiedon korotus, tai siis yritän korottaa. Toivottavasti olis helpot kysymykset mulle että löytäisin ne mistä voisin kirjottaa ne kuus esseetä. Maanantaina sitten vielä venäjä, joten ei epäilystäkään mitä mä teen koko viikonlopun. Heippa vaan kaikki kaverit, ei kannata kysellä. Salilla saatan käydä ja ehkä lenkillä, mutta uskon että oon tiiviisti nenä kiinni venäjän kirjoissa ja kaikissa 10000000 lapussa mitä ollaan saatu. Koska on PAKKO saada molemmista noista hyvä arvosana. 


Nyt mä lähen lukemaan, huomenna saa ja pitää pitää peukut pystyssä, kiitti! :) Ja loppu tsemppi viel kaikille joilla on huomenna tai ens viikolla edessä vielä joku aine! 

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti