tiistai 5. maaliskuuta 2013

TheHappiestGirl

~ Välilllä tuntuu siltä, et kaikki menee nappii, 
eikä ees pysty epäonnistuu.
Menee niin hyvin että hävettää! ~

Okei, ei mulla nyt ehkä niin hyvin mee, mutta hyvin kumminkin! Tänään on ehkä paras päivä ja tästä alkaa kauhee odotus syksyyn. Ostin nimittäin liput Cheekin keikalle 21.9. Helsingin jäähalliin. Liput myytiin loppuun tunnissa, ja mä olen yks niistä onnellisista jotka sai lipun!!!! En siis oo menossa yksin, vaan meen mun kaverin, Janikan kaa. Samalla me taidetaa vähän juhlistaa mun synttäreitä koska ne on sit seuraavana päivänä, niin saas nähä jos me vaikka eksytään Helsingin yöelämään. ;) 



Eilen alko yhteishaku, mutta ei, en mä oo vielä tehny sitä. En tosiaankaan tiiä mihkä päin Suomee mä tahtoisin opiskelemaan. Jyväskylä, Rauma, Savonlinna, Turku, Joensuu..... Mutta en osaa päättää. Jos joku ei siis vielä tiiä mihkä aion hakee, niin opettajakoulutukseen siis, josta oon aina haaveillu. Tosin, musta tuntuu siltä että en pääse ainakaan ekalla yrittämällä sisään, mutta yrittänyttä ei laiteta ;) Ens kuussa alkaa myös valmennuskurssi just pääsykokeita varten, mutta pääsykoemateriaalit tulee jo tässä kuussa, heti ku kirjotukset loppuu. 

Niimpä. Kirjotukset alkaa siis ens viikon maanantaina ja arvatkaa vaan oonko pysyny mun lukusuunnitelmassa? En. En vaa jotenki jaksa lukee, vaan löhöön ja oon vaa päivät pitkät... Ehkä mun pitää ottaa itteeni niskasta kiinni ja alkaa nyt oikeesti lukemaan ja kunnolla!! Lupaan sen. Onneks ens viikon maanantaina on vasta äikän esseekoe, niin ei siihen voi lukee jos vertaa vaikka venäjään.. Tänä keväänä siis edessä neljä ainetta - äikkä, ruotsi, terveystieto ja venäjä. Toivottavasti tulee semmosia arvosanoja joihin mä oisin tyytyväinen ja ensinnäkin JOILLA PÄÄSEE LÄPI. 




Nyt tän illan suunnitelmissa on se, että lähden kohta pitkän tauon jälkee pitää puuhakerhoo kun oli toi loma ja sitä ennen olin kipee. Sen jälkeen meen varmaan käymään salilla tai sitten meen lenkille. Huomiseks ei oo mitää suunnitelmia joten otan kirjat ja suuntaan itteni kouluun tai kirjastoon lukeen, koska en vaan saa kotona luettua ku on niin paljon kaikkee muuta mitä täällä voi tehdä... Mutta nyt, mulla tulee jo kohta kiire niin hauskaa viikkoo kaikille ja tsemppiä abeille lukemiseen! :) 

- Emilia :)


2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Millä salilla käyt? :) Tsemppiä sulle kirjotuksiin! :)

    VastaaPoista