torstai 12. syyskuuta 2013

Jännittää...

Moikka! 

Anteeks taas tää taukoilu. Mä oon nyt ollu töissä ja lopun ajan oon yrittäny lukee, koska HUOMENNA on äikän yo:n eka osa, eli tekstitaito. Voin sanoo, että tähän mä oon valmistautunut PALJONPALJON paremmin kun keväällä, koska ajattelin silloin ettei mun tarvii mitään äikkää lukee. Nyt oon kyllä lukenut sitte ihan keväänkin edestä. Tuntuu vaan silti, ettei mikää oo jääny mun päähän. Oon tehny paljon muistiinpanoja ja kuvia ja käsitekarttoja mutta ei.. No, onhan mulla vielä tää päivä ja huomisaamu aikaa - onneks! 

Huomenna alkaa sit illalla lastenleiri, jonne mä meen apariks, niin ainakin viikonlopun ajan on hiljasta. 

Käytiin tossa tontilla yks päivä niin laitampas tähän nyt pari kuvaa sieltä, ettei tuu ihan tylsää tekstipostausta vaan. 


kylppäri

keittiö


Tää oli nyt vaan tällänen pikanen postaus, ja ilmotus että oon hengissä (ainakin toistaseks). Nyt mä meen vielä lukemaan. Kiitos jos kaikki vois pitää huomenna peukkuja pystyssä! :) 

- Emilia :)











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti