sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Irtiotto arjesta !

Moikkamoii! 

Anteeksi pitkä tauko täällä blogin puolella, mutta koska mulla alko ne työt niin oon ollu ihan puhki, eikä nyt oo tapahtunut mitään ihmeempää. Töissä on mennyt kivasti, kaikki koulutuspäivät on nyt ohi ja huomenna olis sitten eka ns itsenäinen vuoro, kyllä jänskättää! 






Iskällä mä kävin pitkästä aikaa viime viikonloppuna ja olin siellä yhden yön.

Mulla oli nyt heti neljä päivää vapaata ja me lähettiinkin eilen Janikan ja mun tädin kanssa Espooseen ja sieltä siirryttiin sitten Helsinkiin yöllä Circukseen vähän bilettään.  Oli kyllä huikee meno, vip liput ja kaikkee. HalooHelsinki veti ihan sairaan hyvän keikan ja muutenkin se koko paikka oli jotain niin upeeta (mulla nyt oli vertauskuvana vaan venttiili XD). Tänään me sitten jo suunnattiin aikasin aamulla kotiin, kun Janikalla alko työt niin tartti keritä siks takas Hämeenkyröön. Oli kyllä loistava reissu ja tälläsiä pitäis olla vähän useemminkin - harmi vaan että sillon menee myös rahaa!! 

Ehkä mä laitan nyt vaan kuvia eiliseltä , ja ne voi kertoa sit sen fiiliksen mikä siellä oli! :) 

- Emilia :)














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti