maanantai 23. syyskuuta 2013

#KUKAMUUMUKA

Pitkän hiljasuuden jälkeen mä olen taas täällä. Äikän kirjotukset on nyt toistaseks takanapäin ja mä voin vihdoinki ottaa rennommin. Mutta nyt en puhu niistä sen enempää. Nimittäin, mä olin viikonlopun Helsingissä ja kuka arvaa miks...??


No tottakai mä olin Cheekin loppuunmyydyllä jäähallikeikalla! TOKASSA RIVISSÄ!!!! Me mentiin jo joskus puoli yhdentoista aikaan jonottamaan sinne Janikan kanssa. Ensimmäinen tunti meni tosi nopeesti, mutta sitten se aika vaan mateli ja mateli ja siellä oli tajuttoman kylmä. Onneks n. 100m päässä oli mäkki jossa pysty käydä vessassa ja josta pysty hakee ruokaa, vaikka tokihan meillä oli omiakin eväitä mukana. Ovien piti aueta puoli kuus, mutta kas kummaa ne aukeskin vasta kuuden jälkeen. Porukka oli ihan fiiliksissä kun ovia alettiin aukasemaan ja kauhee tungos vaa tuli ja paineella porukka puskee sinne eteen. En tienny yhtään minne päin mun olis pitänyt siellä jäähallissa mennä, mutta juoksin pää kolmantena jalkana (:D) massan mukana. Yritin pitää Janikasta kiinni, mutta me jouduttiin hetkeks erillee kun porukka oli niin hulluna! Haha. Lopulta me päästiin tokaan riviin (!!!!!). Ja todellakin voin sanoa, että toi jonottaminen oli kyllä kaiken sen arvosta. Keikka oli jotain niin parasta, niin sanoinkuvailematonta. Oltiin odotettu tota yli puolivuotta ja vihdoin se päivä sit koitti. Koko keikka meni älyttömän nopeesti ja sit huomattiin, että tää on nyt ohi. Vietin ehkä parhaimmat synttärit ikinä, tää keikka nimittäin sattu just mun synttäriviikonlopulle. :) 

Loppuun laitan vielä kuvia koko keikasta! Ja kuten kuvista saattaa huomata, niin koko keikalla oli paljon eri artisteja, ja se oli ihan sairaan mahtavaa. Koko keikka oli niin upee, että mä haluaisin sinne takasin! 


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti