torstai 10. lokakuuta 2013

Syksy on saapunut!

Pitkästä aikaa! 

Mitä teille kuuluu?

On ollut nyt taas vähän pidempi tauko tässä bloggaamisessa. Ei oo ollut mitään mistä olisin voinut kirjoittaa ja oikeestaan mä oon ollut aika laiskakin. Mulla oli just kuuden (!!) päivän vapaat töistä ja niimpä ajattelin ottaa sit kaikki irti. Perjantaina olin yökyläilemässä Paulan luona. Me mentiin perjantaina kuvaileen ja oltiinkin joku pari tuntia ja saatiin hyviä ruutuja (vaikka itse sanonkin, koska mä olin mallina). Illalla me katottiin tietsikalta illan ohjelmat mitä ei keritty telkkarista katsomaan ja katottiin myös leffa - tai siis meidän piti kattoo, mutta puolessa välissä mun silmäluomet oli vaan liika painavat pysyäkseen auki niin me mentiin sit nukkumaan jo ennen kahtatoista! :D Lauantaina sit herättiinkin jo aikasin aamulla, mutta lauantai meni kokonaan löhöömisen puolelle. Ilmakin oli vähän harmaa niin ei huvittanut edes mennä pihalle. 

Iltapäivällä mä lähdin sit iskän luokse yhdeksi yöksi ja sunnuntaina mun piti nähdä yhtä kaveria, mutta se meni piloille - ja niin ollen koko mun sunnuntai päivä. Olin koko päivän ihan kiukku, mutta kävin salilla purkamassa aggressiot niin johan olokin parani! Maanantaista keskiviikkoon mä sain lisähommia, ja oli sijaisena ala-asteella ja tänään sit palasin takas töihin. Viikonlopuksi mulla ei oo mitään suunnitelmia. Kai mä vaan oon. Ens viikolla alkaa syysloma ja mä meen silloin laivalle katsomaan Cheekkiä! ;) 

Nyt loppuun vielä parit kuvat perjantailta ja kohta mä suuntaan itteni salille.

ps. Pian on tapahtumassa ehkä yksi muutos, mutta kirjoittelen siitä sitten lisää!
pps. Blogini ulkoasu on hieman muuttunut, mitäs pidätte? :)










Ja viimeisenä epäonnistuneet ruudut! :D 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti