sunnuntai 20. lokakuuta 2013

SYYSLOMA, part 1

Moikkamoi! 

Täällä loma vetelee jo viimesiään ja huomenna olis tarkotus siis palata takasin töihin. Onneks tiedossa on näillä näkymin lyhyt päivä ja sit on muutama vapaa! Suunnitelmissa olis nähdä vähän kavereita ja päästä vihdosta viimein takasin urheilun pariin. Mun motivaatio on ollut ihan nollassa tän meidän kaiken muuttohässäkän ja kiireen keskellä. 






Mutta mun tarkotuksena oli tulla kertomaan teille mun syyslomasta ja siitä mitä mä oon puuhaillut. Käytiin torstai-perjantai laivalla, mutta siitä on tulossa ihan eri postaus, koska muuten kuvia olis tullut yhteen postaukseen ihan liikaa! 

Mä kävin keskiviikkona Idan kanssa Lielahdessa ostamassa mun uuteen huoneeseen lampun, koska mun vanhan huoneen lamppua mä en tänne halua! (Kirjoittelen siis nyt täällä uudessa kodissa.) Nukuttiin täällä viime yö, tosin nukuin ilmapatjalla enkä saanut nukuttua, kun se natisi aina kun käänsi kylkeä ja täällä on ihan törkeän kuuma!!  Muuten loma on mennyt aika lailla muuttohommissa.





Tänään vaihdettiin autoihin talvirenkaat ja MINÄ (kyllä, luit oikein) minä vaihdoin ne! Sekä mun omaan autoon että äidin autoon. Äiti toimi sitten sellasena apupoikana, tai jos pilkkua viilataan niin aputyttönä. Mä olin siinä jopa aika nopea! Muutama mutteri vai mitälieovatkaan, oli tosi kireellä ja niihin piti sitten saada vähän apua. 






Meille on muuten tänne tontille muuttanut uusi asukas. Kuten jo silloin joskus kesällä laitoin tänne kuvia meidän mummulan kissanpennuista, niin yksi heistä asuu nyt sitten täällä meillä. Se oli joskus pari viikkoa sitten tuolla pihalla ja oli jäänyt johonkin jumiin niin Rauno oli käynyt hakemassa sen tänne sisälle sitten lämmittelemään ja eihän se enää ulos halunnutkaan! Siitä tuli todella kesy ja ostimme sille ruokaa ja hiekkalaatikon ym tarvikkeita. Mä olen vain allerginen kissoille, niin saas nähdä sitten miten se vaikuttaa kun me lopullisesti muutetaan tänne - ja mitenkä meidän koirat siihen suhtautuu!! Tämä ihanuus sai nimen Viiru.






Mutta nyt tästä postauksesta alkaa tulla jo ihan liian pitkä, joten hyvää yötä ja hauskaa alkavaa koulu- ja työviikkoa kaikille! 

- Emilia 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti