sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

Tammerfest 2016

Nyt on kauan odotetut festarit takana päin ja olo on aika väsynyt. Mulla on takana kuusi vapaapäivää joten huomenna jaksaa taas uudella energialla mennä töihin. Tammerfestit on nyt siis ohi ja oli aika mieletön tunnelma, varsinkin eilen kun lauantai päivä oli kokonaan loppuunmyyty. Ihmisiä oli joka puolella ja alueelta poistuminen ajoittain oli hieman hankalaa väenpaljouden takia. Muuten festarit meni todella hyvin, ainakin meidän osalta.




Olin tänä vuonna pääasiassa mun kahden luokkalaisen kanssa festareilla ja meidän seurassa oli välillä myös mun serkku sekä mun työkaveri. Tällä kertaa jopa näin kaikki artistit ketä sinne alunperinkin olin menossa katsomaan. Ja pakkohan se on myöntää että kyllä se Cheek vain on kova kerta toisensa jälkeen. Ja sen keikan jälkeen multa ei sitten ääntä oo paljon kuulunutkaan, toivon että se palaisi pian, sillä tarvitsen sitä töissä! Pääasiassa oltiin siis katsomassa Sanni, Kaija Koo, Cheek, JVG, Anna Abreu, Juha Tapio, Vesala, Elastinen ja Antti Tuisku. Mutta myös paljon muita artisteja kyseiselle kolmelle päivälle mahtui ja fiilisteltiinkin niitä sitten muuten!








Koko reissu oli kyllä ihan mieletön. Niin paljon hyviä nimiä samoilla festareilla, että kolmen päivän lipun hinta ei siinä kohtaa enää paljon päätä huimannut. Suunnitelmissa meillä oli yhtenä iltana mennä jatkoille karaokeileen, mutta mun äänen takia me ei sitten mentykään. Viimeisenä iltana suunnattiin kyllä jatkoille tanssimaan, mutta jo hyvissä ajoin lähdettiin kotiin ja vältyttiin näin seuraavan aamun huonolta ololta. Mielessä siintää jo uusia festareita, mutta lippuja mulla ei ole vielä mihinkään ja saas nähdä, jääkö haaveet vain haaveeksi.



Kuvien laatu on vähän heikko, sillä festareilla mulla oli mukana vain mun puhelin ja sitä kautta napsastut kuvat on vähän huonolaatuisia! Seuraavaksi luvassa ehkä pienet päikkärit ja illalla pitkästä aikaa salille! Mukavaa viikon vaihdetta kaikille! 

- E



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti