torstai 15. marraskuuta 2012

Jännittää!

Moikka!


Pitkästä aikaa päätin taas tulla kertoileen vähän kuulumisia. Tosin, oon ollut aika laiska, joten en oo tehny oikein mitään, ja kamerankaan kanssa en ehdi ulkoilla kun tulee jo niin aikasin pimeetä. :( Mutta HUOMENNA TULEE YO-TULOKSET! Apua, hiukan jännittää, että miten ne pisteet sitten lopulta menee ja mikä kirjain sieltä mahtaakaan tulla.. Ja pian pitäis sitten ilmottautua kevään kirjotuksiin, mutta mulla on problem, kun en tiedä vielä varmaks mitä kirjotan! :D Äikkä ja ruotsi on pakollisena mulla, mutta oon niin kiikunkaakun venäjän suhteen että en oikein tiiä.. Onneks on vielä pieni hetki aikaa miettiä. Ja ehkä haluaisin korottaa terveystietoa jos sieltä ei tuu sitä mihin olisin tyytyväinen, huomenna sen sitten näkee.


Kotona menee oikeen kivasti, tapeltiin eilen mun pikkuveljen kaa yhdestä keittiön tuolista kumpi sen saa.... :D:D: ?!?! Joo, mä olin hiukan vihanen muutenkin eilen. Ei vaan oikeen suju nyt mikää! Sain tänää kuitenki onneks tehtyä kaks ruotsin kirjotelmaa ja äikän vastaustekstin, joten tän päivän voin ottaa rennosti. Ens viikolla alkaa koeviikko, mutta mulla on onneks aika paljon vapaapäiviä. Se alkaa mukavasti äikän prelillä ja sitten kaks päivää vapaata. Muina kokeina mulla on venäjä ja psyka, saas nähdä miten käy.


Kolmas asia, huomenna lähdetään kisoihin!! Paitsi vähän kyllä harmittaa kun joka vuotiset MN-Festarit jää nyt mun osalta väliin, mutta toivottavasti kaverit pitää munkin puolesta siellä kivaa! :) Jänskättää aika paljon noi kisat, mutta yritetään olla jännittämättä niin hyvin ne menee, toivottavasti tulee taas mukava reissu! :)

Meidän joukkue syyskisoissa palkintojen jaon jälkeen.

Nyt en enää keksi mitä kirjottaisin, joten hauskaa loppu viikkoa vaan kaikille!

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti