lauantai 24. marraskuuta 2012

Suunnitelmat uusiks.

~~ mikä siinä on, että sun piti mennä muuttumaan toisenlaiseks ~~

~~ sekoitin mä taas unelman ja painajaisen, pinnan alta löysin toisenlaisen ihmisen ~~



Meni vähän tän viikonlopun suunnitelmat uusiks, kun piti mennä tänää kylpylään yhden vanhan työkaverin kans, jota en oo nähny pitkään aikaan, mutta tuli vähän esteitä. Toisella kertaa sit :) Koeviikko siis nyt menossa. Takana on jo äikän preli joka meni kyllä aika huonosti !! Sit maanantaina ois vuorossa venäjän koe, johon oon kyllä lukenut tosi paljon, mutta tuntuu etten osaa oikeesti yhtään mitään. Keskiviikkona sit vielä olis yks koe, psyka.. En oo kyllä oikein siihenkään panostanut, mutta aina ei voi voittaa. Eilen olin kirjastossa KAKS TUNTIA lukemassa venäjää, pikkasen väsytti sen jälkeen. 


Sain onneks käytyä jo tänään aamulla salilla. En ookkaan täällä vielä kertonut että liityin Ylöjärven EasyFit kuntosalille, ja siellä on kyllä ollut kiva käydä. Tänään olin semmosella ryhmätunnilla että oksat pois ja nyt hartiat on vielä entistä enemmän jumissa. Eiköhän se tästä toivottavasti. Rakastuin siihen saliin kyllä heti!! 

Tulevaa, oon niin innoissani nyt tulevasta maanantaista, koska meen kattoon Salkkarit-leffan ennakkoon Tampereelle! Ja sinne tulee myös muutama näyttelijä, joten pääsen näkeen ne ihan livenä! :p Ootan kyl tosi paljon, vaikka se elokuvan traileri onkin aika pelottava! Mutta mulla on niin hyvä seuralainen, niin me kiljutaan sitten yhessä jos se on niin pelottava. :) 

Nyt suuntaan vielä itteni hetkeks lukemaan venäjää ja tänään illalla vois tehdä sit jotain kivaa, kun toi kylpyläreissu nyt peruuntui. Mutta hauskaa viikonloppua teille kaikille! :) 

- Emilia :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti