lauantai 3. marraskuuta 2012

Liikuntapäivä.

Moikka! 

Meillä oli eilen koulussa liikuntapäivä lukion kesken. Lajeina meillä oli tänäkin vuonna norsupalloa ja sählyä. Ja sitten joka luokalla oli joku väri, minkä mukaan piti pukeutua + halloween teema! Yllätyin siitä miten moni oli pukeutunut jos vertas viime vuoteen! Rakastan tämmösiä erilaisia päiviä ja oli kyllä kivaa! 



Aamu alko kuitenki pelottavissa merkeissä koska ennen koulun alkua mulla oli hammaslääkäri ja mulla paikattiin yks reikä! No se siitä sit. Matkasin koululle valmistautuu liikuntapäivää ja pukeudun sit mun kaverin kanssa zombiks. Se valmistautumine oli tosi jännää ja mä sanoinki moneen kertaan etten kehtaa tulla pois sieltä vessasta :D. Kuitenki tosi moni oli pukeutunut nii se ei sit ollu nii noloo. Oli jos jonkinmoista. No, tietty me abit voitettii norsupallossa sekä ykköset että kakkoset. Sitte oli ruokailu ja sen jälkee päivä jatku niillä sählypeleillä. Taidettiin voittaa kakkoset, mutta ykkösille sitten hävittiin. Mut ei se ainakaa mua haitannu, koska se oli hyvä peli! Koska me abit voitettiin toi norsupalloturnaus niin päästiin sit loppuhuipennukses pelaan opettajia vastaan. Se oli aika hauskaa, koska ei nyt ollu sillee mitään varsinaisia sääntöjä vaan enemminkin hassuteltii kun pelattiin. Kuitenki hetken pelaamisen jälkee sain aika mojovan iskun siitä pallosta suoraan päin mun naamaa ja kaaduin maahan. Siihen tuli sit pari mun kaveria kattoo et oks kaikki kunnos ja sit mut vietiinkin sinne pukkariin lepäileen. Yks opettajista soitti äidille, koska mut vietiin sit terveyskeskukseen ihan vaan varmistettavaks että kaikki on ok, eikä oo mitään aivotärähdystä tms. Venailtii lääkäriä jokseenkin kauan koska sanottiin että tarttis kattoo heti. No se lääkäri kuitenkin totes että kaikki on ihan hyvin. Mulla on silti edelleen vähän heikko olo, tuntuu et kaikki raajat painaa miljoona kiloo ja niskoja särkee koko ajan. Ehkä tää tästä vielä. Ei siitä sen enempää. Nyt viikonloppua jatkamaan, eli lukeen venäjän sanoja! =) 



- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti