tiistai 30. lokakuuta 2012

Positiivinen asenne ratkaisee - paljon!

Moikka! 

Tulin kirjottaan, koska tänään on ollu hyvä päivä lukuunottamatta yhtä välikohtausta tossa illansuussa. Koulusta päästiin jo yhdeltä ja sit suuntasin kaverin kans melkein viiden kilsan lenkille, oli kyllä ihanaa! Sen jälkeen tulin kotiin ja mä todellakin tein sen mitä mä myös suunnittelin, nimittäin ruotsin kirjotelma, jota en saanut aikaseks tunnilla joten otin sen sitten kotiin tehtäväks, ja ONNISTUIN! :) Sit vähän illemmalla oli vielä kerho ja tällä kertaa me oltiin pihalla. Oli aika kylmä, koska mä tyhmänä laitoin kumpparit jalkaan, koska luulin että siellä oli märkää niinku päivällä. No päivastoi siellä oli ihan jäistä ja mun varpaat paleli koko ajan, mutta yritin liikkua niin varpaatkin lämpes.


Tää oli se mun venäjän läksyjenteko kaveri! :)

 Kuvassa oleva kissa on mun venäjänopettajan, ja siks mulla, kun saatiin läksy että meidän tarvii keksiä noille nimi, ikä, luonne yms hauskaa ja sit esitellään ne huomenna toisille venäjän tunnilla! Tuosta kisumirristä tuli Fiona. :)


Mun suunnitelmat on ainakin tähän asti toteutunut niin hyvin että voin odottaa pelkkää hyvää! Kerron siitä kyllä vasta sitten myöhemmin mitkä ne on, mutta oon niin happy. :) Huomenna sit olis tarkotus mennä kaverin kans hyppytuntia kuluttaan koulun kuntosalille ja ottaa vaikka tavotteeks kesäkuntoon 2013, josko siinäkin viimein onnistuis, kun nyt tällä viikolla on näyttäny kaikki sujuvan oikein hyvin! (koputin puuta xp) Eilenkin viimein sulin sille ajatukselle, että talvi onkin ihan kiva juttu, vaikkakin vähän kylmä, mutta yks huono puoli siinä ainakin on, nimittäin mun iho kuivuu ja mun naama on ihan punanen, eikä mikään rasva auta joten sitä kuumottaa koko aika, ehkä tähänkin tottuu! Positiivinen asenne ratkasee loppupeleissä.

Huulirasva onkin tän hetken juttu, jota kuluu sitte aivan liikaa! 

Ja ainiin, tein tänään työhakemuksen, mutta siitäkin lisää sitten josko tärppäis! :) Nyt mun pitäis mennä nukkumaan, mutta ajattelin kattoo ainakin yhden jakson Gleetä, koska mä huomasin viime yön jälkeen, että jos mä nukun 8 tuntia, oon aamulla niin väsynyt että haukottelen kaks ensimmäistä tuntia ja kaikki menee ohi, joten mä pysyn näissä mun 6-7tunnin yöunissa joita mulla on tähänkin asti ollut.


Nyt hyvää yötä , tai hyvää huomenta, mitä ikinä se kello näyttääkään kun tätä luet. Palaillaan! 

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti