lauantai 20. lokakuuta 2012

Masentava syksy.

Moikka! 

En oo taas kirjoitellut pitkään aikaan, vaikka lomaa tässä vietänkin. Olin neljä päivää töissä ja nyt oon ollu sit vaan lomapäivillä, tekemättä oikeestaa mitään fiksua, lukuunottamatta eilistä leffareissua ja tän päivästä seinäkiipeily retkee. Otsikosta päätellen ja ilmoista päätelle, kaikki on huomannut että syksy tulee, illat pimenee ja mieliki menee iha maahan. Ihan masentavaa kun tulee niin synkkää eikä voi olla enää niin myöhään pihalla kun tulee pimeetä!! 





Mutta eilisestä leffareissusta sen verran, että sen piti vaan olla leffareissu, mutta käytiin myös lietsun uudessa Stadiumissa josta mukaan löyty ihana villapaita ! (<3) Ja tampereen puolelta mä sitten löysin Vilasta semmosen hienon pitsipaidan ja ostin myös toisesta Stadiumista tuubihuivin. Sit me käytiin panchossa syömässä, oi että sitä ruokaa! (vaikka ranskiksia vaan söinkin:DD) Sit mentiin makuunin kautta plevnaan ootteleen leffan alkua.. Leffa vuorossa olikin : Paranormal Activity 4 ! Ja en todellakaan suosittele! Hullu! Pelottava, mutta samalla ihan kiva! :D Muutama kohta jäi näkemättä kun silmät meni vaistomaisesti kiinni kun pelotti niin paljon! Seuraavaa ootelles, vaikka tuskin enää niitä tuleekaan.



Tänään oltiin sitten seurakunnan porukan kanssa Tampereella seinäkiipeilemässä, ja se oli kyllä tosi kivaa! Aluks vähän pelotti että jaksanko ees kiivetä, mutta onnistuin lopulta ihan hyvin! Kivaa, mutta haastavaa ja tosi rankkaa. Yhdessä vaiheessa olisin halunnut vielä kiivetä ylemmäs mutta mun kädet petti ja sit tipuin ja tulin alas :D. Lopuks vielä kävelin semmosella narulla mikä lie ja tipuin komeesti alas ja sattu hiukan jalkaan, kuulu vaan TÖMPS ja mä oon maassa.... 



Huomiseks olis vielä kiva keksiä jotain, mutta todennäkösesti mä vaan möllötän kotona tekemättä mitään fiksua. Ps. Mä tahtoisin uuden puhelimen! Ja ainiin, mä ostin tällä viikolla ihka oman ensimmäisen auton ! <3

Hauskaa viimeisiä lomapäiviä niille joilla ne nyt on ja hauskaa alkanutta lomaa niille joilla se just alko :)


- Emilia :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti