torstai 25. lokakuuta 2012

HAASTE no. 2

No morot haasteille. Taas tullaan kera uusien kysymyksien, mutta oon niin laiska etten jaksaku vastata vaan niihin kysymyksiin, koska vähän aika sitten tein samanmoisen haasteen mutta eri kysymyksillä, enkä nyt millää jaksais keksiä itestäni uudelleen 11asiaa ! :D

Mutta:


1. Mitkä ovat sun kolme suurinta unelmaasi?
- Öä, no varmaan joskus tulla perheenäidiksi. Toinen suurin unelma ... Ei mulla oo mitää tämmöstä?! Ei ainakaan tuu mieleen mitään.. Tylsä oon.


2. Voitat 3 hengen matkan ihan minne vaan. Mihin se on ja kenet otat mukaan ?
- Se on johonkin lämpöseen maahan missä paistaa aurinko! Yks ihminen vaan mukaan? :o No mun paraskaveri sit tietenkin :) 

3. Olisitko mielummin sairas vai ruma ?
- Riippuu miten sairas, mutta kyllä ehkä ennemmin olisin ruma jos se on joku vakava sairaus.

4. Talvi, kevät, kesä vai syksy ? Miksi ?
- KESÄ ehdottomasti. Kesällä on lämmintä, aurinko paistaa, ei tarvi pukeutua niin lämpimästi, on lomaa, on aikaa tehdä mitä haluaa ja matkustaa. Ainut huono puoli on kaikki ötökät. 

5. Valitse neljä piirrettä jotka kuvaavat sinua : energia pakkaus, hiljainen sivusta seuraaja, ujo, aurinkoinen, positiivinen, pitkä vihainen , säheltäjä, hikari, tosi ystävä, hyvä kuuntelija, höpöttäjä, luokan häirikkö, aamu ihminen, ilta ihminen, rauhallinen & kärsivällinen.
- Riippuu toki ihan seurasta ja fiiliksesta, mutta useimmiten oon ILTAIHMINEN todellakin. Valvon aina niin myöhään kun mahdollista, ja kaikissa leireillä yms oon aina se viimeinen joka pyörii sängyssä tms koska en halua nukkua. Toinen joka kuvaa mua on varmaankin HÖPÖTTÄJÄ. Kolmas on ENERGIAPAKKAUS ja neljäs hmm. TOSI YSTÄVÄ ja HYVÄ KUUNTELIJA. En voinut valita vaan neljää... HIH! :)

6. Menetkö mielummin toisten pillin mukaan välttääksesi riitoja kun että sanoisit omat mielipiteesi ?
- Kyllä mä tämmösissä riita tilanteissa meen ennemmin sen toisen pillin mukaan, koska en halua riitoja, mutta sitten taas riippuu tääkin niin tilanteesta ja siitä kenen kanssa riidellään.

7. Tylsistyttääkö ?
- Itseasiassa ei. Kirjotelmat tehtyinä, huone siistinä eikä väsytä ollenkaan.. En halua paljastaa kuitenkaan mitä kello on XD.

8. Luettele 5 lemppari blogiasi.
- No lemppariblogeja mulla on hmm (ei oo järjestyksessä)

Vaikkapa nuo. :)

9. Miksi aloit kirjoittamaan blogia? 
- Koska olin jo pitkään suunnitellu sitä, ja sit ajattelin et ois kiva kirjottaa niinkun blogia, koska sit kaikki sukulaiset ja kaverit muualta voi lukea että mitä mulle kuuluu ja miten menee yms :) + että abivuosi tuo mukanaan kaikkia jännyyksiä mistä on kiva kirjoitella.

10. Mitkä kolme esinettä/asiaa lähtee kanssasi autiolle saarelle ?
- Tietokone, nettitikku ja puhelin?! :D Emminätiä. 

11. Mitä tahdot tehdä ennen kuolemaasi ?
- Benji-hyppy on listassa ehdottomana ykkösenä! Sit haluisin myös hyppää laskuvarjohypyn ja silleen varjoliitää jossain ulkomailla. Ja käydä monta kertaa ulkomailla ja saada paljon rahaa (=DD=D=D). Ja en mätiedä. Toi benji-hyppy on ollut jo pitkään haaveena. 


Mutta nyt adios, mä meen nukkumaan! :) 

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti