perjantai 12. lokakuuta 2012

Haaste.


This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognized

1. Each person tagged must post 11 things about themselves

2.They must also answer the 11 questions the "tagged" has sent to them

3.They must also create 11 more questions for bloggers to be sent to them

4.They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers to be tagged in the post

5.These lucky bloggers must be told

6.There are no tag backs


FAKTAT.

1. Tykkään laulamisesta tosi paljon! 

2. Mulla on kummipoika joka täyttää pian 4,5 vuotta. <3

3. Omistan tosi pahan allergian ja rasitusastman. 

4. Opiskelen koulussa valinnaisena venäjää ja se on ehkä yks parhaimmista aineista.

5. Oon aika huomionkipee, enkä tykkää siitä. 

6. Mun mielialat vaihtelee tosi paljon, jos oon ilonen niin vähän ajan päästä voin olla ihan sairaan surullinen. En osaa oikein hallita niitä. 

7. Mun huone ei vaan pysy siistinä vaikka kuinka yritän. 

8. Oon oikeesti aika tyhmä. (''Onko paloasemalla koko ajan joku töissä?'')

9. Oon riippuvainen mulle tärkeistä ihmisistä.

10. STRESSAAN LIIKAA JOKA ASIASTA. 

11. Mulla on vauvakuume!!!!

Kattokaa nyt, miten sulosia vauvoja!!! 


KYSYMYKSET.

1. Mistä piirteestä pidät itse eniten omassa ulkonäössä?
- Hmm, jaa-a. Aika paha kysymys, mutta tykkään mun kasvoista?! :D 

2. Kuka on parhaimman näkönen julkkis ikinä? 
- Äöäöä... Emmäoikeestaan tiedä. Pienempänä fanitin Zac Efronia, mutta en kyllä enää:D

3. Jos voisit olla kuka vaan, kuka on ikinä elänyt, kuka olisit?
- Joku tosi kaunis ja kuuluisa, joku laulaja???!? :DD:

4. Tykkäätkö suolakurkuista?
- En tiedä, koska en voi syödä.

5. Millaiset häät haluaisit, jos menisit nyt naimisiin?
- Näitä mä oon suunnitellu! Haluun ainakin kirkkohäät, mahdollisesti paljon vieraita, ja muutama morsiusneito. Juhlapaikalle olis kiva saada joku hyvä tanssibändi, ja muutenkin paljon mukavaa ohjelmaa. Bileet vois jatkua koko yön seuraavaan aamuun!!

6. Lempi hampurilainen?
- Eiole, kun en voi niitäkään syödä. :)

7. Mikä on ollut tässä päivässä parasta? Entä huonointa?
- Parasta ehkä se, että alko viikonloppu ja tiedossa on kaikkee niin mukavaa, ja huonointa se että suunnitelmat menikin päin sanonko mitä.

8. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin, muuttaisitko jotain? Jos, niin mitä?
- No muuttaisin vaikka mitä, mutta en voi niihin ite vaikuttaa.

9. Jos voisit matkustaa mihin maahan tahansa, mihin menisit?
- Johonkin semmoseen paikkaan missä olis lämmintä ja mukavia ihmisiä ja halpoja tavaroita ja mukavat rannat ja lämmintä merivettä <3

10. Aiotko pukeutua halloweenina? Jos aiot, mikä meinaat olla?
- En varmaan aio. 

11. Mitä meinaat tehdä seuraavaksi kun suljet tietokoneen?
- Illalla mä meen ainakin nuorteniltaan ja sitä ennen meen ehkä vähän räpsimään kuvia kun tuli sittenkin noin kiva ilma. :)


Itse en jaksa keksiä 11 kysymystä enkä niitä jotka haastan!! :D olen laiska, tiedän. 


Kirjottelen viikonlopun jälkeen taas lisää, jos siitä selviän. Luvassa ois huomenna ensin akroreenit jotka kestää tunnin, sitten synttärilahjan metsästystä, illalla kaverin 18-vuotis partyille ja sitä kautta jatkoille ja sunnuntaina heti aamusta katteleen yhtä juttua ja illalla vielä reenit. Toivottavasti on kivaa! Nyt meikkis menee, hyvää viikonloppua ja moimoi<3

- Emilia :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti