maanantai 26. marraskuuta 2012

Nightmare - Painajainen merellä

Kuten otsikostakin voi päätellä, olin tänään kattomassa Salkkarit-leffan ennakkoon ja siinä ennen sitä leffaa pääsi näkeen Heidin, Jirin ja Joonatanin! Voi vitsit, mä olin kyllä ihan taivaissa ! :D Ja sitä ilon määrää kun mä vihdoin näin ne !! Leffa itsessään oli ihan hyvä, luulin että se olis ollut pelottavampikin, mutta Joonatan oli paras! :D:D Kyllä siinä saattaa pikkasen olla kujalla jos pelkän leffan vain aikoo katsoa, mutta kyllä se niinkin onnistuu. Itekin olin välillä vähän ulapalla, mutta hyvin pysyin silti kärryillä kuitenkin loppuun asti. 

Oli muutenkin ehkä astetta kivempi päivä kun vertaa normaaliin. Koeviikon keskellä, pääs hetkeks ajattelee jotain ihan muuta. Nyt suurin stressitekijäkin on poissa kun tänään oli venäjän koe. Musta tuntuu siltä että mä en halua saada sitä koetta takasin, mutta kyllä mä siitä silti läpi menin - ainakin toivottavasti! Nyt mun pitäis jaksaa panostaa vielä vähän psykan kokeeseen, mutta se taitaa jäädä vaan haaveeks.

Loppuun vielä muutamia kuvia tältä päivältä. Hauskaa alkavaa viikkoo kaikille! 

- Emilia :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti