maanantai 3. joulukuuta 2012

Joulunäytös ja joulukonsertti.

Viikonloppuna mä olin siellä leirillä - yllätys yllätys kipeenä. Tulin perjantaina kipeeks, joten koko leiri meni tavallaan mun osalta vähän ohi. Kun muut ulkoili, niin mä nukuin ja muutenkin olin tosi väsynyt koko leirin ajan. Nyt onneks on jo vähän parempi olo, eikä tosiaankaa enää niin tukkonen mitä lauantaina. Olin jopa tänään salilla niin kai tää tästä ohi menee nopeesti. 





Leiriltä lähdin vähän aikasemmin, koska meillä oli seuran joulunäytös Pyynikin palloiluhallilla ja mun piti olla siellä jo 11:00 sunnuntai-aamuna. Ite näytöshän alko vasta klo 14, mutta me tottakai harjoteltiin meidän ohjelmaa ja kun siellä on muitakin joukkueita niin niidenkin piti harjotella. Ite näytös meni mun osalta ainakin hyvin ja sain vihdoin sen loppupyrtsin ylös minkä kanssa oon tapellut koko syksyn! JEEE :) Ja tää oli myös mun pikkusiskon eka esiintymis kerta tän lajin parissa jonka se alotti nyt syksyllä ihan mineissä ja Jenna voittikin heti jo oman palkinnon! :) 



Näytöksestä nopeeta kaupan kautta kotiin hetkeks hengähtään ja illalla suuntasin itteni Hämeenkyrön kirkkoon Juha Tapion joulukonserttiin. Olin ehkä vähän pettyny koska netissä luki että se kestäis puoli ysiin asti, mut se loppuki jo vähä kasin jälkee! :( Mut hyvin se veti, täytyy myöntää! Ja tykkään sen kappaleista, vaikka suurin osa mitä se tuolla laulo olikin joululauluja mutta silti. 




Nyt taidan siirtyä iltapalalle, ja katon tän päivän salkkarit. Sit meen nukkumaan, koska huomenna me suunnataan muiden abien kanssa Helsinkiin Studia-messuille. 

Heisulivei, ja hyvää yötä! 

- Emilia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti