keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Muumiastiat.

Siivoilin tänään mun huonetta ja vähän tutkin mun tavaroita ja kuvailin pitkästä aikaa mun muumi-astiasto kokoelmaa. Huomasin, että mullahan on mukeja jo aika paljon! Päätin sit vähän kuvailla niitä siivouksen keskellä ja tässä niistä kuvia.


Halusin rakentaa noista tommosen pyramidin, mutta kaikki mukit ei mahtunut samaan pyramidiin enkä uskaltanut rakentaa hirveesti isompaa! Pinosin ne sitten pinoihin ja otin kuvat kaikista kerralla! Yllätyin miten monta niitä oikeesti on. Oon saanut niitä vaan lahjaks synttäreillä ja jouluisin.. 



Muita muumi-astioita mulla ei vielä oo hirveesti, kun keräilin aluks vaan mukeja, mutta päätin myöhemmin että halun myös noita lautasia ja syvempiä lautasia. Sitten mulla on myös yks tommonen mymmelirasia jonneka voi laittaa sit eri tee-pusseja. 



Eipä muuta tällä erää. Huomenna vietellään vapaapäivää ja tänään illalla mahdollisesti mennään pitään vähän kivaa. :) Mukavaa illan jatkoo kaikille! 

- Emilia :)

2 kommenttia:

  1. Wou, sulla on kaks ihan arvokastakin mukia! Nuo tummemmat talvi/joulu mukit on jo ihan hyvissä hinnoissa (:

    VastaaPoista