maanantai 17. joulukuuta 2012

Shopping day.

Hellurei, täällä taas! Olin lauantaina ostamassa ''joululahjoja'' ideaparkissa kaverin kanssa. Kummasti nyt kun katon mun ostoksia, näen vain yhdelle ihmiselle ostetun joululahjan ja se on mun parhaalle kaverille. Ostin vaan itelleni TAAS vaikka ja mitä. Rahaa meni oikeesti enemmä ku ois ees voinu mennä joten nyt pidetään iiiiiiiiso tauko tän shoppailemisen kanssa. 

Enää ois tää viikko jäljellä koulua ja vaikka miten paljon vielä tehtävää. Mutta sitten voi alottaa sen lomailun. (Ai minkä lomailun kun kirjotuksiin tarttee lukee..) No mutta mulla on ainakin jo loma suunnitelmia, nimittäin jouluksi mä meen mun iskälle Kuljuun ja oon siellä muutaman yön ja sitten tuun takas tänne kotiin. Ja nyt kun mietin niin mun loma ehtii loppua ennenkun se kunnolla edes alkaa :( Loppulomasta ois tarkotus lähtee ainakin yhden kaverin kanssa Lempäälään Uusi Alku tapahtumaan, koska siellä on LZ7 !!!!! Huikeeta päästä taas näkeen se! Ja no sitten sitä ikuista lukemista ja lukemista ja lukemista. Ja näin mun loma on ohi ja on taas tammikuu ja istutaan koulunpenkillä....

Nyt taidan kumminkin laittaa kuvaa mun pienistä ostoksista, (viimeisimmästä kuulette sitten kun se saapuu mun luo<3) Hauskaa alkuviikkoa kaikille! 

VeroModa 19,95

VeroModa 39,95/kpl, 49,90/2kpl

Warp 29,90


- Emilia :)

2 kommenttia: