tiistai 18. joulukuuta 2012

Haaste no. 3

Jooo elikkä sain taas haasteen samanmoisen mitä aiemminkin oon tehnyt eli siks vastaan vaan näihin kysymyksiin mitä Susanna mulle laitto.


1. Mikä saa sinut iloiseksi?
- Kaverit ja perhe ja se että onnistuu jossain, näkee saavutuksiaan. 

2. Yksi piirre/asia mistä pidät itsessäsi?
- Tykkään aika paljon mun naamasta. On niin hyvä iho, etten tartte edes meikkiä, ja se on positiivista, koska sillon voi aamulla nukkua niin pitkään ku jaksaa kun ei tartte meikata. 

3. Yksi piirre/asia mistä et pidä itsessäsi?
- Tästä listasta tulis älyttömän pitkä jos pitäis monta asiaa laittaa, mutta laitan nyt vaikka sen etten pidä ollenkaan mun allergioista. Ne rajottaa mun elämää niin paljon..

4. Jos voisit muuttaa mihin vain maailmassa, minne muuttaisit ja miksi?
- En tiiä minne, muutakun että johonkin lämpöseen missä ei olis ollenkaan lunta ikinä. En tykkää kun on kylmää ja rakastan aurinkoo. Kiitos!

5. Paras joululahja minkä olet saanut?
- Ja nyt mä en tosiaankaan muista mitä mä oon joulusin saanu lahjaks... Varmaa pienempänä oli kaikki lelut, mutta nyt vanhempana kun niitä lahjoja ei tuu enää samanverran kun sillon niin en mä osaa niitä enää jaotella mitenkää parhaiks ja huonoiks. Kaikki on hyviä koska ajatus on tärkein. 

6. Lempieläin?
- Kyllä se taitaa ihan koira olla. Itsellänikin on kaks omaa ihanaa rakasta koiraa, vaikka aina ne ei siltä tunnukkaan. Aina saa itelleen lenkkikaverin jos ei yksin tahdo sinne mennä. 

Yks pentu edellisistä pennuista! <3 Maxi !


7. Unelmien poikaystävä?
- Tästäkin listasta tulee pitkä... Sen pitää olla huumorintajuinen, huomaavainen, tietyllä tavalla siisti, lihaksia pitää löytyä ;) , ulkonäönkin on oltava hyvä, herttanen, ymmärtäväinen ja vaikka mitä muuta. 

8. Onko sinut petetty joskus?
- Ystävä vai poikaystävä vai kuka? No on kuitenkin. 

9. Mitä mieltä olet samaa sukupuolta olevien avioliitosta?
- Mullehan se on aivan sama. Kai se pääasia on että ihmiset on onnellisia yhdessä. 

10. Paras vuodenaika? Miksi?
- KESÄ ehdottomasti! Silloin on lämmin, on koulusta lomaa, näkee paljon kavereita, voi matkustella, voi ottaa aurinkoa yms! Ainut huono puoli kesässä on itikat ja ötökät. 

11. Ihaninta mitä sinulle on sanottu?
- Nyt en kyllä taaskaa muista mitä kaikkea mulle on sanottu, mutta varmaankin kaikki kavereiden sanomiset kuinka kelpaan tälläsenä mitä oon ja että ne rakastaa mua vaikka olisin minkälainen vaan. Love you! <3






Nyt en tietenkään ite jaksa keksiä 11 kysymystä ja haastaa ketään, koska oon laiskalla tuulella ja söin itteni ähkyyn koulussa!! Joten nauttikaa nyt vaa mun vastauksista :) 

- Emilia :)

2 kommenttia:

  1. Voisitko tehdä vaikka postauksen, missä kerrot millasta liikuntaa harrastat? :)

    VastaaPoista